20 května 2013

Sedmnáct zastavení jara....zastavení šestnácté - kočičí

Aby tu nebyly jen
samé květinky, poslední dvě zastavení budou pro změnu zvířátková....zničehož nic mi na chatu přistálo pozvání. Sousedko, nechceš přijít na kafe? Každá změna je vítaná, každý únik z jednotvárnosti a z napjaté atmosféry je vysvobození a navíc když je to pozvání k chovatelce mainek není nad čím váhat. A nezapomenout foťák....
Seděly jsme na sluníčku, probíraly všechno kolem vystavování, a koček a psů, micky si ve voliéře spokojeně pro sebe povídaly (mainky jsou kočky značně ukecané) a bylo fajn....



Ta menši kočina, modrá želvička s bílým límcem je máma našeho Baldricka...což jak on vypadá, se nezdá být vůbec pravdou....



I když se to nezdá, tenhle modrý krasavec je teprve roční koťě...mainky jsou dospělé až ve třech letech.





Jen mne mrzí že ruší to pletivo. Nějak jsem nevěděla jak fotit aby zaniklo. A navíc ony se tak rády producírují, že jsem vůbec ráda že fotky nejsou rozmazané, nebo že jsou na nich celé...




25 komentářů:

  1. Jsou to moc hezké kočičky. Pěkně se nechaly fotit.

    OdpovědětVymazat
  2. V plemenech koček se vůbec nevyznám, tyhle jsou určitě vzácné, když je majitelka nechává ve voliéře. Jsou moc hezké. Zajímalo by mě, jestli je občas vypustí a nechá povalovat po gauči nebo lézt po stromech.

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem neviděl držet kočky v kleci s výjimkou na trhu.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Mají volný pohyb po celém domě, kam maí přes okno vstup do voliéry. Jsou zvyklé být s rodinou v neustálem styku a koťata spí s dětma normálně v pokoji a někdy i v posteli...Mainky patří mezi největší kočičí plemena. Ale mimo voliéru ne, přeci jenom jsou to chovné kočky za cenu která se v součtu přehupuje hodně přes sto tisíc....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Jsou nádherné, bohužel mě to pletivo taky vadí, ale až zase někdy budem na kafi doma, vyfotím je tam. Maximálně bys mohl u mne zapátrat mám Baldricka na fotkách na blogu....asi nejspíš v rubrice Naše zvířectvo.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Tak ta voliéra je dost velká, může mít tak pět metrů na tři...jinak to nejde když mají být kvůli srsti venku, aby byly pěkně nasrstěné....pustit je jen tak to nejde.

    OdpovědětVymazat
  7. Praktická a technická - jak často se musí česat? A ty Bobeše češeš denně? Dnes jsem mořila Gora. Nebyl dvakrát nadšený....

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné čičky. Jen je mi jich trochu líto,pořád zavřené.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Záleží na tom jestli mají sklony k plstnatění srsti nebo ne. Některé mainky mají, ale třeba Baldricka češeme jen když si vzpomeneme. Jelikož on na dredy netrpí tak to není potřeba, naproti tomu Jutýsek se dreduje na bříšku a to hodně, jenže tam je problém ho vůbec pomalu chytit a pak udržet, takže kolikrát přijde ke slovu mašinka a bříško jde do hola. Bobeše češu a kartáčuju tak dvakrát do týdně, tím že má drsný hřbet tak se tak jen pročísne, hlavu a ozdoby na bocích mu pročesávám když už vypadá jak útulkáč. Ale tím že je od malička česaný a z výstav je zvyklý tak se nijak nebrání.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Nemusí....když se jim zachce mohou se pohodlně vrátit do domu. Ale ony stejně kočky pořád někde chrápou, stejně tak i když jsou venku. Ono nejde vypustit nějakých sto tisíc jen tak volně na zahradu....

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi jich líto, jak jsou zavřené.

    OdpovědětVymazat
  12. Vsechno uz bylo napsané,krásné kocicky i fotky.....

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Este snad dodatok: Drave zvierata patria za mreze. To je spravne.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Tak,tak,v kazdé kocce drímá kus tygra....

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Ale jim to fakt nevadí, ony se povalujou po škrabadlech nebo v pelíšcích. A pak kočky prospěj osmnáct hodin denně. A je jedno jestli venku ve voliéře nebo doma v domě

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: No tohle jsou opravdu tygři!!! Chovají se spíš jak psi než kočky....

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: No nevím, myslíš, že kdyby se jim otevřely dvířka, že by tam nadále ležely 18 hodin?

    OdpovědětVymazat
  18. Mainky vypadají jako divoké kočky. Mají je i v Pražské zoo kvůli hlodavcům a návštěvníci je mylně považují za divoké.

    OdpovědětVymazat
  19. Radsej nech zostanu za mrezami. Odkedy ma dcera za susedu Cinanku, zmizla jej kocka!

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Tady sice nemají sousedku Číňanku, za to by uteklo hóóódně peniažkov.

    OdpovědětVymazat
  21. Kočky jsou fakt nádherné , ale prostě to pletivo tomu dodává takový smutný nádech - kočka je symbolem svodomyslnosti a je za mřížema. Ale ne, chápu to z hlediska chovatelství, přece si nenechá člověk ukradnou, zajet nebo zatoulat chovnou krasavici či krasavce. Škoda, že jsi nemohla fotit vevnitř té voliéry. proto nerada fotím v ZOO . když jsem měla malý kompakt, tak jsem prostě prostrčila objektiv skrz otvor v pletivu, no ale dělej to ze zrcadlovkou, že . Každopádně mainky jsou fakt nádherné a pěkně chlupaté...

    OdpovědětVymazat
  22. Teda Vendy to mě podrž, ta kočka vlevo v té první fotografii je jako náš nalezenec Číča, který je podle mě ten nejobyčejnější kříženec všech kříženců. Jsou ale nádherné, a já kočkám přicházím na chuť, Číča mě to učí...   

    OdpovědětVymazat
  23. To je Noe, import ze Španělska.A ta chlupatice je Sally a je k mání. Je vykastrovaná a s Kloydem (To je ten na tom jediném záběru kde není vidět pletivo) hledají nového majitele.Oni ti chovní jedinci kastráty dost napadají...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....