20 května 2013

Hladinová....

Vodní svět se
světem pevniny
sešli se tu
na chvíli

18 komentářů:

  1. Líbí se mi bobule skalníku v kombinaci s kamenem. Voda super.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná kombinace..Krásná fotka..

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka, přímo výstavní

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Děkuju, vodu a vodní fotky mám ráda....

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: To mne taky zaujalo, jak se pěkně ten skalník plazil po tom kraji vodotrysku. I ta barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  6. Vodou se mi zavděčíš vždy. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi pěkná fotka a veršíky také vydařené.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná fotka, vážně moc.

    OdpovědětVymazat
  9. Skalníček.Líbí se mi jak kvete, i s bobulemi.

    OdpovědětVymazat
  10. [14]:Dost často se mi stává a to byl i případ této fotky že když jí fotím říkám si: To bude blbost...ale pak se na počítači ukáže že to zas taková blbost není. Je to tím, že blbě vidím a nefotím s brejlema takže výsledky mohu opravdu dobře vidět až na monitoru

    OdpovědětVymazat
  11. Kdybych šel okolo,tak bych se asi nepodíval,ale na Tvé fotce je to jako umělecké dílo Skvělá fotka

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle mě hodně oslovila, živá červeň na nevýrazném pozadí, fotka je jak obraz, krásná! Já si stáhla, jestli to nevadí, sama pro sebe, nikam ji vystavovat nebudu a vydávat za svou už vůbec ne...

    OdpovědětVymazat
  13. [17]:V pohodě, klidně si stáhni co se ti líbí . Já zase špatním buď u Hanky nebo u Pavla . Tedy také s jejich laskavým svolením.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....