19 května 2013

Zrcadlový svět....



Alenčin svět za zrcadlem? Realita nebo sen?
Jen vím, že šla jsem se podívat
jak vypadat může jeden
krásný den...


11 komentářů:

  1. Zrcadla jsou výborné téma, dají se udělat moc hezké fotky s nečekanými souvislostmi

    OdpovědětVymazat
  2. fotka zajímavá, ale strašně nepříjemná na oči - úplně je rozhodí.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ono to nebylo klasické zrcadlo, ale zrcadlení v zámeckém okně. Je v úrovni parku a vždycky se v něm dá udělat nějaký pěkný záběr....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Aha....mě to nic nedělá, ale asi na jiné to působí až tímto dojmem. To je tím zdvojením obrazu v odrazu, tobě to evidentně nedělá dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: nojo, koukám na to přes brýle...tak to asi není ono

    OdpovědětVymazat
  6. Ty se nezdáš! Je to zase trochu něco jiného, než jsem u tebe zvyklá.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]:U toho okna se vždycky najde inspirace. Až tam zase budu možná se něco opět vyvrbí

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Naber vodu do dlaní

    OdpovědětVymazat
  9. Odrazové fotky ve skle jsem taky fotila ráda, inspirovala mě jistá Ashulei, která fotila kdeco a kdekde...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....