07 května 2013

Sedmnáct zastavení jara....zastavení páté - zámecká paní

Vždycky jsem toužila
vidět kvést tu nádhernou starou magnólii u mníšeckého zámku.( Dokone jsem navrhla dandíkářkám, nafotit u ní fotky v historických kostýmech s dandíky a udělat kalendář. No nadšení ohromné, ale když se mělo něco začít konat skutek utek a nikdo najednou zájem neměl....ale já si ten sen stejně hýčkám i kdybych se měla fotit je sama).... Jenže, buď jsem tu byla moc brzy nebo naopak pozdě. I letos jsem si říkala že jí už nestihnu protože začaly odkvétat magnólie díky teplu dost brzy. Ale když jsem při průjezdu městem viděla jak je obalená květy,jen jsem si v duchu juchla a naplánovala si na neděli pěknou procházku do města. Ale znáte to, člověk míní.....takže jsem spíš vzala zavděk cestou na nákup, kdy muž šel nakupovat a já svištěla do parku fotit. Byla nádherná a když ještě během doby co jsem fotila zpustili fontány bylo to dokonalé.

A tak tady máte další z mých jarních zastavení....






















Aby nebyla zámecká paní sama, hned vedle ní je tahle malá princeznička....







44 komentářů:

  1. JE nádherná. A právě i ty opadané lístky v trávě celý obrázek krásně doplňují. Takže jsi přišla PRÁVĚ VČAS!

    OdpovědětVymazat
  2. Vadnoucí květy v trávě...

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, dívala jsem se bez dechu!

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, tohle se ti fakt podařilo moc hezky zachytit. Moc se mi líbí ten motiv ještě kvetoucí větve s opadanými lístky květů v trávě.

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná a hlavně je na místě, kde vynikne její krása. Celý park je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné! A ten vodotrysk uprostřed, to vytváří nádhernou harmonii.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:...aneb jak pomíjivá je světská krása.....

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:Však jsem byla strašně ráda! A jak příjemně voněla....

    OdpovědětVymazat
  9. [3]:To byla snad jediná klidná půlhodina za celý tenhle nepovedený prodloužený víkend . Takže jsem si jí řádně užívala

    OdpovědětVymazat
  10. [4]:Pár pěknáých detailíků se opravdu podařilo

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:On je docela malinký, ale dávají ho krásně dopořádku i pod zámkem, už jsou tam i cestičky hotové a částečná výsadba. Až to bude hotové zase to vyfotím....teď mám zachycené mezidobí.

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:Ten spustili během doby co jsem fotila, na těch prvních fotkách ještě nepremává . Ještě je tam jedna malá fontánka

    OdpovědětVymazat
  13. Vendy, úžasné! Jedna fotka hezčí než druhá. Magnolie je skutečně nádherná. S fontánkou se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Aha, já myslela, že jsi na prvních fotkách nestihla zrovna střik! Takhle jsem se nechala fotit, že stříkám vodu z rybníku rukou, a vždy vyšlo, že mám ruku ponořenou do vody a ne, že stříkám!

    OdpovědětVymazat
  15. Zámecká paní je úžasná, vyfotila jsi ji skvěle, i princeznička je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  16. Parádná představení Zámecké paní s Princezničkou. Skvělé fotky,  těžko bych vybíral tu nejlepší   

    OdpovědětVymazat
  17. Proste nádhera,jinak nevím co dodat....

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotečky magnólie, přeji pěkný den a dobré světlo

    OdpovědětVymazat
  19. [16]:Já sama z nich mám velkou radost

    OdpovědětVymazat
  20. [13]:To si piš, že jsem byla ráda...

    OdpovědětVymazat
  21. [18]:Já moc děkuji. Bohužel jsem toho moc nestihla za tenhle prodloužený víkend nafotit...popravdě jsem si ho představovala o dost jinak

    OdpovědětVymazat
  22. Magnolie je nádherná, ale na zahradě bych ji nechtěla. Když odkvétá a lístky se barví do hněda a pak to nadělení na zemi. Stačí mi hrabání listí na podzim. Ale když krásně kvete, tak ji ráda fotím v jiných zahradách. Ty fotky s vodotraskem a lavičkami jsou nádherné. Škoda, že ti nevyšlo to dandí focení.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tahle je třída.Ta nemá chybu.Hned bych si zašla pro její spadané květy na kompost.Jinak jsou její květy velmi dobr na pletˇ,kterou zjemńují. Moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem ve spamu? Nějak mi to zmizelo.

    OdpovědětVymazat
  25. Síce sa mi zdá, že trochu veľa fotiek jedného stromu, ale dalo by sa vybrať pár tých najlepších, niektoré sú naozaj pekné (:

    OdpovědětVymazat
  26. [25]:Asi ano, dalo....to je ta moje posedlost magnóliema když kvetou

    OdpovědětVymazat
  27. [22]:To už by mě nerozházelo, jednu s třiceticentimetrovými listy mám, a jinak mi vesele zahradu zasypávají listy planá třešeň, lísky a jabloně...takže nějaké hnědé opadané lístky už by mi ani nepřišly...

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné snímky, a stejně tak ve všech předchozích článcích.

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Ale jděte.....ne, možná jsou pěkné ale až tak zase si myslím ne. Na to jsou jiní, větší machři.

    OdpovědětVymazat
  30. [23]: A proč si mi to nenapsala dřív? Hrabala bych tam ty květy jak zběsilá!!!

    OdpovědětVymazat
  31. Krucipísek, to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  32. U nás jsou magnólie ve stejné fázi rozkvetlosti. Jsou nádherné, škoda, že kvetou tak krátce. Máš pravdu, s tou puštěnou fontánou je to dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  33. Docela hezká, ale na moji bochumskou nemá.

    OdpovědětVymazat
  34. Nádherná zámecká paní!!! Fotečky radost pohledět a velmi pěkný park. Myslím, že bys ty fotky měla klidně zrealizovat i sama...Já se divila, že už jsou všechny magnolie tak brzo odkvetlé, ale naštěstí jsem ještě taky našla dvě, které kvetou později...

    OdpovědětVymazat
  35. Ďakuejem! Normálne po tom, čo som si to pozrela, mám o niečo krajší deň :) Bože, mať tu niekde taký parčík. Pod tým stromom by som sedávala deň, čo deň! Nádhera. Na to iné slovo ani nepoznám...

    OdpovědětVymazat
  36. Bombasticky jarny odpad, kto to bude upratovat? (U mna uz aj ta "tlusta" kvitne, uz mam toho pomaly dost...)

    OdpovědětVymazat
  37. Sedmnáct zastavení jara byla ve své době nebetyčná kravina. Tvoje zastavení jsou naopak jedno krásnější než druhé

    OdpovědětVymazat
  38. [33]:No samozřejmě, nic jného jsem ani nečekala , a nejsem na tvou Klárku škodolibá, jen jsme si s TlusŤjochem hráli se slovíčky

    OdpovědětVymazat
  39. [35]:Děkuju také, jo bohužel, já ho mám taky daleko od bydliště, je to tam co jezdíme na chatu a tam býváme tak jednou za měsíc na víkend, jen málokdy se mi podaří tam pobýt déle.

    OdpovědětVymazat
  40. [36]:Dky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  41. [34]:Některé kvetou i přes léto, ale asi jich tu ještě moc nenajdeš, dostávají se sem jen pomalu....

    OdpovědětVymazat
  42. [37]:Počítám že sluníčko a vítr se o úklid postarají sami ....jo jaro se mnou fakt dělá věci

    OdpovědětVymazat
  43. [38]:Teď nějak nestíhám upravovat a připravovat i když zatím mám fotek dost. Jen ten čas je trochu našponovaný a práce pořád až nad hlavu....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....