06 května 2013

Sedmnáct zastavení jara....zastavení čtvrté - magnóliově růžové


Nad tímto zastavením
jsem stále přemýšlela JAK ho prezentovat. Mám totiž těch fotek neurekom a tak jsem stále přemýšlela jestli je dát najednou všechny, nebo rozdělit. Nakonec jsem se rozhodla pro dělbu. Ne z důvodu že něco je od nás a něco tady z Mníšku od zámku, ale spíš kvůli atmosféře. Jak už jsem říkala, magnóliím jsem propadla, tak doufám ale, že mi to tváří tvář těm krasavicím odpustíte že jim budou věnovaná zastavení tři....

Magnolia x soulangeana

















A to bych nebyla já abych si nehrála...



24 komentářů:

  1. Magnolie stejně jako lilie jsou vždy honosné .

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotografie. Líbí se mi snad všechny květy, které rozbalí jarní sluníčko, ale upřímně více holduji těm u země. Miluji kontakt se zemí a hlavně když si musí člověk ke květině sednout. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné. Dobře jsi to vymyslela.Prohlídla sem si všechna čtyři zastavení,krásné,zvláště detaily.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou poklady! Jako z marcipánu!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou přímo pohádkově krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:O to víc si člověk té krásy váží . Měla jsem doma ve vázičce dvě poupata obě rozkvetla, a tak si chci zkusit nechat větvičky ve skleníčku....třeba se zadaří a zakoření

    OdpovědětVymazat
  7. [2]:Některé květy byly světlejší a některé tmavší, tak na různo...

    OdpovědětVymazat
  8. [3]:Sice taky jsem schopná se plazit po zemi kvůli kytkám a broučků, ale díky bolavejm zádům jsem raději přece jen vyšších sférách

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:No dala bych si nějakou dobrůtku

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Ona sama je taková pohádková...

    OdpovědětVymazat
  11. Klidně rozděluj, Vendy, magnólií není nikdy dost!    Tyhle mají krásnou barvu a moc se mi líbí některé detaily.

    OdpovědětVymazat
  12. To je náádhera. krásné fotky jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherná, magnolii si asi taky pořídím, jenže čekat, než vyroste   

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou to krasavice. Dokonale jsi zachytila strukturu okvětních lístků. Jak samet.

    OdpovědětVymazat
  15. Tie posledné sú dokonalé. Mám rada, keď niekto fotí detaily

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Já moc ráda fotímna makro, dost mne to baví....jen nesmí foukat vítr

    OdpovědětVymazat
  17. [18]:Jsou, však jsem se jich teď nemohla nabažit, což je ovšem na těch zastaveních vidět   

    OdpovědětVymazat
  18. [16]:Dnešní odrůdy kvetou už jako malé, po cestě jsem zaznamenávala kvetoucí keříčky tak kolem metru....

    OdpovědětVymazat
  19. [14]:Díky, ale čeho je moc toho je příliš...ještě mám i jiné kytičkové klenoty v zásobě.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak takhle krásně růžové magnólie jsem tady u nás nepotkala - jsou opravdu krásné . Ty které jsem nafotila já, jsou buď bílé nebo bledě růžové...a spíše se pořád rochním v tom makru . Moc se mi líbí Tvoje makro fotky téhle růžovky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....