28 května 2013

Modrásková....


Maličký modrásek, sedl si list...
byl si svou krásou převelmi jist.
Zafoukal vítr, lístek se utrh,
a milý modrásek šel s kůží na trh...




23 komentářů:

  1. Hezké. Také už se těším na motýly.zatím jsme si jich letos moc neužili.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Při téhle procházce jich bylo spousty, poletovali jak o život, jen byl problém je chytit když si sedli. Tenhle byl jedinej a to jsem ho ještě musela nazoomovat, a ještě oříznout. Jak jsem přišla blíž hned brali roha.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, jo, jsou to potvůrky čiperné a neposedné.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: A zvlášť teď jsou pěkně vitální! Budu muset počkat až na dobu kdy budou přesosaní a budou siestovat....pak jsou líní a lépe se fotí!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, motýlky fotím taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Roztomilá básnička koresponduje s roztomilou fotografií. Motýlci, to je moje oblíbené grafické téma.

    OdpovědětVymazat
  7. Já viděla letos jen motýla u nás kuchyni. Bylo to mol a nevím, kde se tam vzal. Pověsili jsme návnadu a už se na ni naštěstí chytil.

    OdpovědětVymazat
  8. modrásci patří k našim nejvíce ohroženým motýlům. věděla jsi, že něktěří modrásci, navzdory svému jménu, jsou hnědí? pěkná fotečka

    OdpovědětVymazat
  9. Fotit motýly je umění... pořád lítají!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Na tento barevný rozpor jsem také přišla, na mých pomocnících stránkách o přírodě.

    OdpovědětVymazat
  11. Takže modrásková báseň a modrásková fotka!

    OdpovědětVymazat
  12. Nenápadný motýlek, ale povedený. I poezie

    OdpovědětVymazat
  13. Jako dítě pamatuju těhle modrásků a hnědásků plné louky, dnes pomalu nejsou vůbec k vidění. Tahle fotka mě připomněla dětství...   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: No jo, no....a věděl si že Ježíšek neexistuje? Když už jsme u té ztráty iluzí?

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak to je rozdíl mezi těma mejma fejsovejma stánkama a blogem. Tam sice ty fotky uvidíš, ale tady i přečteš

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: To děkuji, ale dohnat ho a nafotit byla docela fuška.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: To je pravda, bylo jich spousty. Na chalupě jsme je naháněli jako malý děti pořád. A okolo rybníka nám jich lítalo různejch, chodili sosat vodu na bahnitej konec....

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná zveršovaná modráskovaná . Já ještě letos žádného motýlka "neulovila" objektivem, ale doufám...budu muset víc do kopců, tady ve městě o motýla člověk "nezakopne"

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....