30 května 2013

Kalužinová....

V kalužině na cestě, když připlete se nevěstě
není radno skončit!
Měl to někdo ale říci tomu listu, když začal nad ní kroužit,
že není radno zahrávat si,
a pak v blátě s životem se loučit...


18 komentářů:

  1. Ty jsi fakt talent, na básničky i na fotky

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak nejdřív to byla jen taková srandička, ale teď už je to výzva, jestli to dokážu ke každé takové specifické fotce

    OdpovědětVymazat
  3. Mám moc ráda takové fotky - když leží list v trávě nebo v kaluži - moc pěkné a líbí se mi i slovní doprovod - krátký ale vystižný . Já veršování moc neumím, ale zase mě bavilo doprovázet fotky nějakou hudbou

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, to je skvělé, fotečka nádherná a básnička perfektní. Máš umělecké ,,střevo", říká se to tak nějak, že jo

    OdpovědětVymazat
  5. Řečeno prozaicky potenciálním novomanželům - z bláta do louže...?

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Přesně!   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Ta je archivní, někdy z března.....pořád na ní nějak nebylo téma takže ležela v archívu....až teď na ní došlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Ve tvém provedení je i ten list v blátě krásný a umělecký. Básnička s ním úžasně ladí.

    OdpovědětVymazat
  9. K této fotce se hodí černé pozadí,skutečně lépe vynikne.Chválím i verše.

    OdpovědětVymazat
  10. Vše už bylo řečeno,fakt paráda

    OdpovědětVymazat
  11. Je to originální a zajímavé, ale bláto už néééé a suché lístečky také nééé. Já chci zeleň, jaro, sluníčko, teplo !!! Vymyslela jsi to fakt moc dobře i s pointou.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Tak jsem jukala a přesně to je ,,básnické střevo", člověk tvoří verše, má nadání

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Pokud jsou fotky světlé tak opravdu jim to tmavé pozadí sluší

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Tak taky bych ho brala, jenže....včera mne dostala statistika slunečního svitu za poslední dva měsíce. 80 hodin! Předloni to bylo 470!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....