25 dubna 2013

Žáby kam se podíváš....

Když jsem procházela
okolo přehrady, seděly tam na bobku děti a juchaly a jásaly nad žábami. Prvním popudem mi bylo jít se podívat taky, ale pak jsem si říkala, že budou od nich vyplašené a nic se nebude dát nafotit. A stejně jsem měla v úmyslu se přes přehradu vracet zpátky, tak jsem pokračovala dál. Ale samozřejmě jsem si nenechala tu zastávku ujít a musím říct že jsem byla dost překvapená, tolik žab už jsem pohromadě dlouho neviděla. Na malém kousku u břehu jsem jich napočítala deset a další bylo vidět i dál. Vcelku klidně a pokojně si seděly na dně, jen tu a tam vyplavala nějaká se vyhřívat na hladinu, a přítomnost člověka jim byla naprosto šumák....

Šlo o samečky a samice Ropuchy obecné (Bufo bufo)










A výsledek jejich snažení....


24 komentářů:

  1. Krásné žabí fotky Asi nejkrásnější je ta s tím okem nad hladinou, ta se Ti fakt povedla, tos tam musela teda chvíli postát, abys "ulovila" takovou fotku..

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně mě otřepalo,ale ono je to asi normální,když člověk uvidí ropuchu.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí 2. fotka, jak se oko odráží i ve vodě. Jsem zvědavá, jestli na našem rybníčku také už vylezly. Vždycky je slyším jen kuňkat a když se přiblížím k hlasu sebeopatrněji, tak ztichnou a nevidím nic. Jdu to prozkoumat.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy vy tam máte živo! Vidím, že výsledky mají skvělé!

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu zvláštní pohled, že neutekly. Asi ,,myslely" na užitečnější věci a podařilo se jim to hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Nezaschnou jim ty vajíčka na suchu? Jinak moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Pardon, blbě koukám. Ono je to na kraji rybníka.

    OdpovědětVymazat
  8. Bodejď by nejuchaly, vždyť je teď jejich čas.

    OdpovědětVymazat
  9. Ano ano, je žabí čas, s holkama na procházkách u rybníků je každý rok pozorujeme zrovna v tomto období. Je to tam jak v kvákárně a mají mnoho práce s množením...   

    OdpovědětVymazat
  10. Budu se opakovat,ale fotíš opravdu skvěle-moc se mi líbí ta druhá fotka.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou super fotky, Vendy!    Přede mnou žáby prchají!

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Ani moc dlouho ne, bylo jich tam opravdu kupa a jestli byly jarem tak zblblý nevím, ale nějak vůbec neměly chuť utíkat, jen si tak pěkně pod vodou dřepěly a čučely....případně si na hladině splývaly a dělaly mrtvý brouky....

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Já vím, spoustě lidí vaděj žáby, jakýkoli a ropucha asi nejvíc....jenže téhle nabídce jsem nemohla odolat, zvlášť když se tak pěkně nastaovaly a vystavovaly.

    OdpovědětVymazat
  14. [3]: Nevím jak ropuchy, ale tedy skokani a hlavně a to mne hodně překvapilo, rosničky dokážou dělat takovej rambajz....

    OdpovědětVymazat
  15. [5]: Neutekly, seděly na dně, hleděly na mě....

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: To nevadí, tak snad najdu něco podobného. Ono jou ty blogové změny čím dál tím horší, ale to co by se mělo vylepšit s tím se vůbec nepočítá. Třeba takové hromadné vkládání fotek. Když už udělali hromadné nahrávání do galerie nechápu proč tedy se nemůže hromadně nahrávat do blogu. Po jednom to je pěkná pakárna a třeba já když nechci dát fotky do galerie protože se tam už moc lidí nepodívá tak u toho nadávám jak špaček....Jinak jsem ráda že se ti tu trochu něco líbí, ty a Bea  a Valin nebo Majka jste zase kouzelnice v jiné oblasti a taky vám to jde víc než dobře A to je zase věc kterou vám závidím já!

    OdpovědětVymazat
  17. [11]: Tyhle tam vážně dřepěly na dně jak přišpendlené. Jen třeba popolezly o cenťák a zase dřepěly.....

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Třeba taky na nějaké "lenochy" natrefím!

    OdpovědětVymazat
  19. Parádně se rotzvalujou...

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Měli jsme jeden čas Alfréda Kvaka (skokana hnědého)tady v jezírku, měla jsem z něj hroznou radost ale pak se někam zatoulal, či byl něčím pozřen či co, prostě zmizel...Ale aby se nám tu líhly to ne....tak mají tu kolem jiných příležitostí mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
  21. Žáby, ty se mají, samý sex a žádné starosti.

    OdpovědětVymazat
  22. A co ti brání je v tom následovat? Bude květen,lásky čas, hrdliččin zval....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....