26 dubna 2013

Bledulkově....

Jak já se těšila že
letos se zase vypravíme na focení bledulí! Vypravily jsme se s dcerou včera, jenže....no nebyla tam kvetoucí skoro žádná. Všechny už byly díky tomu teplu posledních dní odkvetlé a suché. Jen pár pozapomenutých kvítků a vyšlapané cestičky nasvědčovaly tomu, že zase to muselo být opravdu něco....tak holt zase až za rok. I když je fakt že jedna fotka se mi tam docela dle mého názoru povedla a kdyby tak jen kvůli ní se to vyplatilo tam zajít. Ale je to krásná procházka a tak to zase nebyl až tak zkažený výlet. A Mates se stihnul i vyráchat v nádherně čisté vodě v přikopech plných vody a mechu. Ty bledulky které jsem vyfotila jsem objevila na louce náhodou tam kde jsem fotila toho brouka. Takže jsou to vlastně jediné focené bledule v přírodě.








A včerejší obrázky....




Ta kaplička byla po dlouhá leta jen taková poloruina. Tady už je bývalé území Sudet a po válce a odsunu chátrala. Před cca pěti lety se jeden z bývalých odsunutých obyvatel domluvil s obcí a na své náklady kapličku opravil....Jako gesto smíření, prosbu o odpuštění....


A pohledem pod "sukni" jedné z posledních letošních jarních bledulí se loučím s tímto časovým úsekem jara a doufám, že příští rok to dopadne lépe a že se zase podaří nějaké skvostné fotky. Třeba jako ta poslední...


30 komentářů:

  1. Máš pravdu, je naráz moc velké horko a všechny kytičky, nejen bledulky, odkvétají hrozně rychle. Ale na poslední chvilku se ti to ještě podařilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Bledulky mám moc ráda, jsou tak něžné   

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné až na ty rámečky, máš to zarámované jako parte.

    OdpovědětVymazat
  4. Bledulky se ti ještě podařilo krásně vyfotit. Jak píše babi, v tom vedru všechno rychle odkvétá. Je to škoda. Nestačíme se ani pořádně potěšit.

    OdpovědětVymazat
  5. Podsukňoffka je bombózní!

    OdpovědětVymazat
  6. Bledulky jsou nádherné! Skoro jako umělé!

    OdpovědětVymazat
  7. "To vis, ty bledule!" povedal a zdvihol jej suknicku z palmovych listov. (Namet na  filmovy "remake"...)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny jsou pěkné, ale ta poslední se opravdu hodně povedla

    OdpovědětVymazat
  9. [1]:No jo...ale co to je jedna proti tisícům! Ta nádherná jemná vůně když kvetou a svítí sluníčko! To je už cítit na dálku ani je ještě nevidíš...

    OdpovědětVymazat
  10. [2]:Vypadá hezky, jen nevím jestli je i vevnitř nějak vybavená nebo je to jen holá stavba.

    OdpovědětVymazat
  11. [3]:No sice to tak vypadá, ale mě se to líbí. Barevné se mi nelíbí.Zkoušela jsem je ale není to ono, tu fotku to pokazí. A černá je klasika !

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:Dobré zhodnocení! Díky moc....

    OdpovědětVymazat
  13. [9]:Kdyby jen kvůli ní se ta cesta vyplatila....někdy se zadaří....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Já myslel jestli by nebylo hezčí žádné rámečky, ale je to tvůj blog a dělej co se ti líbí.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné fotky...Letos jsem také nestihl bledulky...každý rok jich tu máme tisíce a já byl letos pryč...když jsem se vrátil už byly všechny uschlé   Líbí se mi fotka té cesty s tím pejskem. Ale jak říká Pavel, vyvaroval bych se těch rámečků, zbytečně odvádějí pozornost a ruší soustředění na fotku Myslím ty barevné:_) Jinak moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  16. Fotografie jsou skvostné,alespon jsi mela cas se zabývat jen jednou jedinou a ty se fakt povedly. Krásný weekend.

    OdpovědětVymazat
  17. Jestli chceš touto dobou ještě fotit bladule, vydej se do Pekla. Ne mezi čerty, ale kousek od České Lípy. Je tam hluboké údolí mezi pískovcovými skalami v lese a podél potoka, zvané Peklo. Je tam chladno a vlhko a bledule tam kvetou ještě dlouho potom , co jinde už dávno odkvetly.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné jsou všechny, ale ta poslední vede...

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Mám z ní taky radost, bylo to na jeden jediný pokus čili hop nebo trop protože dcera už chtěla zpátky tak mne naháněla ať už toho nechám.....

    OdpovědětVymazat
  20. Vidím, že jsi změnila barvu stránky na černou.   Že by totální smutek? Snad ne na můj popud.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:Si nefandi! Ne, změnila jsem to proto, že jak tak brouzdám po blozích které jsou specializované na fotky a to opravdu dobré fotky, mají černý podklad, fotky na nich nádherně vyniknou a někdy mají i zajímavou perspektivu, zvlášť když mají přirozeně černý okraj. No ty rámečky už předělávat nebudu a příště je budu používat jen minimálně....

    OdpovědětVymazat
  22. krásný fotky bledulek, já je letos nestihla snad příští rok

    OdpovědětVymazat
  23. VendyW, ta kaplička je pořádná kaple, vypadá spíše jak sokolovna.

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkná kaple i bledule.Ta poslední je bomba   

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: No jo, já stihla jen tyhle a úplně jinde. Na tu statisícovou krásu jsem se moc těšila, ale bohužel.....

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Ty, ono to tak vypadá, ale není zas tak veliká...   

    OdpovědětVymazat
  27. [25]: Jo, z tý mám ohromnou radost...už vím co bude v příštím kalendáři

    OdpovědětVymazat
  28. Koukám Vendy, že i Tvůj blog převlékl na jaře kabátek ...Já letos bledulky nemám, nikde jsem na ně nenarazila, ale sněženky jsem naštěstí našla...moc se mi líbí ten pohled po sukýnku - skvělá fotka!!!

    OdpovědětVymazat
  29. [29]:No, jo převlékat kabátky u blogu je moje mánie ....já bohužel krom těhle taky jiné nemám, nevyšlo to , no! Tak se mám celý rok na co těšit....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....