04 dubna 2013

Vlnění a muchlání....

K následujícím fotkám
asi není potřeba moc co dodávat...













Tak vlnění je jasné, a proč muchlání? Protože mi tenhle led připadal jak zmuchlaný celofán...


29 komentářů:

  1. Velmi obdivuhodné abstrakce!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jen je škoda že u toho vlnění nesvítilo víc sluníčko, protože by to víc zvýraznilo ty stíny so vrhal ten led....tady vidíš že i v zimě může bazén sloužit k radosti, v tomto případě fotografické .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Pokud nestačí světlo přirozené, začínám vytahovat světlo nepřirozené...    Ale potom z toho člověk nemá ten správný zážitek...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Nechtěla jsem fotit s bleskem, právě protože by to spíš zkreslovalo než něčemu napomohlo.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: A tady nastava vyhoda dalkoveho odpalu blesku, coz bohuzel u kompaktu nejde...     Ja si vytahnu stativ, na ten si hodim blesk, natahnu kabely, pripojim, dam fotak na druhy stativ a zkousim... Bohuzel, u kompaktu to tak lehce nejde...   

    OdpovědětVymazat
  6. Vlnění a muchlání nemá chybu!! Mám ráda poloabstraktní až abstraktní fotky, které mají myšlenku - a Tobě se teda povedlo obojí. Nějak si to upravovala v PC? Fakt super

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo umí, ten umí a to je fakt. Dalším faktem zůstává to, že já jen koukám, co vše se dá vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Upravovala jsem jen zabarvení. Buď na čb, nebo do modra či sépie a u některých jsem použila Ortonův efekt z editoru. Proto některé vypadají že u nich ty bílé proužky "svítí".

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:No když jsem to na té plachtě viděla tak jsem nemohla to nevyfotit....

    OdpovědětVymazat
  10. Ùzasné,kdybys nenapsala co a kde to je,v zivote bych to neuhodla....

    OdpovědětVymazat
  11. Muchlání je velmi zajímavé

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tyhle se mi líbí velmi! Zejména vlnění.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Znáš to koukneš a....letíš pro foťák protože ti dojde jak se tam zajímavě prolínají ty stíny s tím ledem, a pak zjistíš že to má tvar jak zuby u pily nebo žraločí zuby a že by z toho vlastně i něco mohlo bejt

    OdpovědětVymazat
  14. Je to krása a je vidět, že tě to opravdu baví.

    OdpovědětVymazat
  15. tohle si představuji jako ilustrace k lyrické poezii. nádhera!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to byl led Zprvu a sama bych to nepoznala. Chybí mně umělecký pohled....Moc zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  17. Tvoje fotografické oko bych chtěl mít! Tohle je Paráda   

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Jo, někdy fakt jo

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: Aneb žralok zuby.....

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: tak nevím jestli moje poezie a moje fotky k ní už by přeci jen nebylo moc       

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: No ani se ti nedivím, zvlášť v těch výřezech....

    OdpovědětVymazat
  22. [19]: Páťo nezoufej, já zase neumím tak pěkně a poutavě fotit památky jako ty....

    OdpovědětVymazat
  23. Vlnění a muchlování je úžasné! Dokonalé abstraktní obrazy, foto č.2 by opravdu mohlo sloužit za obraz a dělalo by velkou parádu v pokoji. Tohle by sis vážně mohla nechat předělat jako obraz, nepřemýšlelas nad tím?

    OdpovědětVymazat
  24. [25]:Kdybych měla kam tak asi jo, těch fotek už bych měla i víc, jenže máme všude spousty obrazů a tohle by se s nimi tlouklo....Jsme taková jak jí říkám malá pobočka Národní galerie. A to ještě nám přibyl v ložnici velký obraz po tchýni kterej si manžel vzal a to jsem mu ještě zatrhla jeden kterej je tak metr a půl na metr a půl s ohromným rámem.... A na chatě zase nejsou zdi a vybavení ke kterému by se to hodilo.....Ale i tak mám pár A4 už vytištěnejch, jen zase budu potřebovat dovézt z Brna clipbordy na zarámování. Takže čekám až bude mít kámoš cestu....

    OdpovědětVymazat
  25. Skvostné abstraktní snímky, Vendy! Drak to přesně vystihl. Možná si pořídím bazén.

    OdpovědětVymazat
  26. Jsou to nádherné fotky, některé mi připomínají pohledy z vesmíru na mořská pobřeží.

    OdpovědětVymazat
  27. [28]:Mě zase buď žraločí zuby, nebo zuby na pile

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....