06 dubna 2013

Jiskření...a nebo ne?

Ze stejného dne jako byl
ten zamlžený východ jsou i tyhle malé rampoušky v keři. Ale na ty už jsem se vydala rádně oblečena. Za prvé v zájmu zachování vlastního zdraví a za druhé abych už tak dost pošramocenou víru sousedů v mojí nenormálnost ještě víc nepodkopala....







13 komentářů:

  1. Úkazy přírody berou člověku dech.

    OdpovědětVymazat
  2. Ostře trnitá jiskřivá nádhera.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné,ale kde je konecne to jaro?Meteorologové slibujou,ze prístí týdenZajímavé,muj deda chodil i v zime po zahrade jenom v kalhotách,a nikomu to nevadilo!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc dobrý nápad! Oblečená jsi měla víc času na pořízení krásných fotek

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Asi neměl takové všemu se divící a na všechno se ptající sousedy....Proč fotíš? A co pořád fotíš? bla, bla, bla....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Jo a taky hlavně dosti studená

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak to bych tam v tom pyžamu fakt nefotila , a navíc by ještě do toho nesvítilo to slunko. To bylo focené až o dvě hodiny později.

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda, hezké jiskření.ježtě si těch ledovátek užijeme.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Nestraš, já už pevně doufám, že tyhle jsou poslední....   

    OdpovědětVymazat
  10. Tak doufám já také, ale.....

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky!! Moc se Ti ta makra povedla...To s těma sousedama naprosto chápu, i já si vždycky říkám, že musím vypadat velmi divně se svým foťákem (zvlášť ve městě), když se pomalu někdy plazím, abych udělala super fotku

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé, Vendy, a sousedů si nevšímej, někomu je umění naprosto cizí!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....