03 dubna 2013

Mecháček a devětsil....

Při focení ledounů jsem
u břehu potoka objevila mezi ledem se klubající květ devětsilu. Je faktem že vloni už devětsily krásně kvetly. Jenže "Kdeže ty loňské sněhy jsou"....tedy sněhu je dost, až moc ale to loňské jaro je už jen ve vzpomínkách a porovnáních s tím letošním, které zatím vlastně je.... anebo není....?
A kdo je mecháček? Uvidíte....


25 komentářů:

  1. Všechno už se připravuje,navzdory sněhu. Mecháček je asi Dandík maskovaný VendyW.

    OdpovědětVymazat
  2. Brrr, nechtěla bych být devětsilem!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda první vyklubaný devětsil - to je krásný nález!! A ten mecháček prostě nemá chybu. Hold na procházce člověk skrze objektiv najde vždycky nějaké krásy nebo tajemné bytosti . Já u nás vím přesně, kde kvete devětsil, ale je to daleko a zatím se mi tam nechce trmácet - když bude schovaný pod peřinou. Já jsem hold pořád předjarně líná

    OdpovědětVymazat
  4. To je novinka, já myslel, že Devětsil je nějaký umělecký spolek (rúznorodých umělců, kteří spojili své síly), a on dokonce kvete.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Ani jsem netušila, že takto začíná devětsil kvést.

    OdpovědětVymazat
  6. Devětsil chrabrý by se mohl jmenovat. Statečně bojuje se sněhem stejně jako čemeřice. Sněženky jsou svěží, ty jsou zvyklé, ale pro tyhle je to boj.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem neviděla devětsil v rozpuku,

    OdpovědětVymazat
  8. Pod mechem budou růže ()

    OdpovědětVymazat
  9. A já jsem ještě devětsil neviděl,a nebo to nepoznal.Příště budu chytřejší   

    OdpovědětVymazat
  10. Devětsil jsem fotila loni 5. dubna, to už byl pěkně vysoký.

    OdpovědětVymazat
  11. Chudáček devětsil

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: A dokonce má dvě barevné variety, bílou a tuhle růžovou, někdy až vínovou....ale ani s tou kulturou jsi se nepletl .

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Mám dojem že nějak okolo té první dubnové dekády jsem je taky fotila už v plné výšce a květu.

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Devětsil chrabrý to je pěkné jméno.... . Tak v těhle podmínkách asi chrabrý je!

    OdpovědětVymazat
  15. Obě fotky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  16. Devětsil takto v ledu je super a macháček vypadá dokonce roztomile. Připomíná mi sedící zvířátko.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Sedícího psa a to komondora, jen v zelené vydání. Toje maďarský ovčácký pes kterej má místo srsti dredy

    OdpovědětVymazat
  18. Chudák devětsil, je jako první vlaštovka.

    OdpovědětVymazat
  19. jojo, děvětsil je otužilý! co devětsil, u nás už před 14 dny kvetl podběl! ale neměl jsem při sobě foťák a pak přišel sníh. hodně sněhu.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Tomu stačí opravdu jen trochu víc sluníčka a hned kvete. Ale jde o to, že strašně mizí. Jak mizí takové ty rumiště a zarostlé haldy, protože se tam všude najdou pozemky na stavby. Když jsme se sem nastěhovali tak tady všude rostlo mraky, děcky jsem honila na sběr kvůli jejich kašli. Ale dneska najít podběl je alespoň tady umění. A na chatě ho taky moc nevídám....

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Ale na to že je v ledu má ještě celkem pěknou barvu   

    OdpovědětVymazat
  22. Umíš hledat a umíš se dívat.

    OdpovědětVymazat
  23. Mecháčka by v tom bílém sněhu přehlédl málokdo a toho devětsilu jsem si všimla, když jsem balancovala na zasněženejch a zmrzlejch kořenech nad potokem

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....