03 dubna 2013

Včerejší východ....

Po dlouhé době mne včera
něco přimělo vylézt jen tak v krátkém pyžamu a bundě na zahradu a fotit. Byl totiž krásný a krásně zamlžený východ slunce. Malá výhodička změny času protože takhle ho krásně nachytám. A nachytala ho i dcera když se vracela z práce a té se povedlajedna fotka velice pěkně. Ta jemná mlha dodávala všemu nádech tajemna a já litovala, že to nestihnu se zajít převléknout a vyškrabat se na kopec, protože než bych to stihla, už by bylo za mraky které se hodně rychle najednou objevily....









Pár zahradních v tom ranním sluníčku






31 komentářů:

  1. Tak to byl tedy fofr, ještě v pyžamu! Myslím, že se to vyplatilo!

    OdpovědětVymazat
  2. Jen ty zatracený dráty kazí tu nostalgii...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi to vyfotila. Tady je sluníčko beznadějně ukryté už několik dní.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: A to navíc v pyžamu s krátkejma kalhotam a starý bundě. ještě že mne neviděl soused už takhle jsem pro ně značně výstřední člověk....a jak vidíš stromy byly pěkně ojinovatkovaný...

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Mno jo, no....s tím nic nenadělám. Nástřešáky dávaj pryč a cpou lidem na zahrady sloupy.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Včera svítilo pak celé odpoledne a teď taky sem tam pokukuje ven.

    OdpovědětVymazat
  7. Po sérii vodní a ledové jsi nás krásně zahřála Vendy - nádherné světlo, to mě taky vždycky přiměje vyjít v pyžamu na lodžii a většinou s dcerou lovíme východy slunce. Bohužel u nás je sluníčko ňák zašité za mraky a inverzí....O to více oceňuju Tvoje fotky. Ty větve a dráty tam vytvářejí zvláštní kompo - líbí moc

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky. Já sluničko viděla na chviličku naposledy v sobotu.

    OdpovědětVymazat
  9. ty dráty bch vždycky nejraději odstřihla

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí i ty dráty - mají své kouzlo, když přes ně jde to slunce.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Tak já už tady takhle jak exot nějaký pátek lítám v pyžamu a fotím, buď když je něco namrzlé nebo takovýhle východ, nebo zase naopak někde na něčem krásné kapky. Bohužel, ty dráty jdou přes zahrady takže není vyhnutí....

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Mňo a byli by jsme bez elektriky

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Tu se objevuje semo tamo, včera ale ve větší míře a celé odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Jo, jo musíme hledat hezké i v tom šeredném. Ono by to stejně jinak vyfotit nešlo!

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou to krásné záběry a t dráty tam patří- spojení přírody a civilizace, ne?Koukala jsem na to sluníčko a dráty ani nevnímala. Asi jsem už na ně všude zvyklá.

    OdpovědětVymazat
  16. [4]: Prostě kočka se vším všudy! Jsi prostě blázen a basta. Taky někdy mívám podobné úlety!

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Jo je to tak, jsou všude ani je nevnímáme, spíš si je uvědomím buď až když je fotka vyfocená nebo když mi narušují kompozici....

    OdpovědětVymazat
  18. Měla ses rozběhbout v pyžamu a nezdržovat se převlékáním. Když jde o záběr, všechno jde stranou.

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkné fotečky   A ta obětavost

    OdpovědětVymazat
  20. Co se týká východu slunce, zdržuju se hlasování, Vendy, deptají mě dráty.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Tak já v pyžamu byla, jen jsem na sebe hodila starou bundu na zahradu co mám vedle dveří....jen jsem zapoměla, že mámholé nohy .

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Já vím, ýže je nemáš ráda, jenže než bych se přemístila někam kde nejsou tak už by bylo fuč za mraky....tak jsem musela vzít za vděk místem který je

    OdpovědětVymazat
  23. Dokážu si představit, jak číháš ráno na vhodný okamžik.

    OdpovědětVymazat
  24. jojo, kdo by východu odlolal, viď? je to stejné jako se západem....

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: To jsem spíš než číhala vystartovala a pobíhala abych nezmrzla, přece jen byla pěkná kosa....

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Jo, ale na ten se můžeš připravit a hlavně teple (teď v těch ledovejch dnech) obléci!

    OdpovědětVymazat
  27. [30]: Taky doufám, že se ještě nějakej pěkněj východ naskytne....a bude u toho trochu teplejc

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....