01 dubna 2013

Proti proudu času....

Nechce se mi už v té
nadílce nikam courat protože jsem fakt rozladěná a ani to že posvítává sluníčko mě vůbec nijak neuspokojuje. No a tak po těch všech diskuzích napříč blogy o tom jestli to je nebo není normální, jsem zahrabala v archívech abych zjistila jak tu v různých letech v různých termínech velikonoc a okolo nich vlastně bylo a zjištění bylo vcelku zajímavé. Někde vím že to bylo focené na velikonoční pondělí nebo neděli, jiné jsou cca okolo velikonoc a ještě jiné jsou focené tak od začátku března až do začátku května.













O šest dní později na Mníšku

Velikonoční pondělí v Rybníku vloni.....
.....a letos

29 komentářů:

  1. Vendy, to jsou zajímavé srovnávací fotky. Mě připadá dnešní sněžení nepatřičné a ono zatím bylo stejné počasí před třemi lety.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné srovnání! Takže počasí dnes je tak v normálu s porovnáním s jinými roky.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme "krátkou" paměť - je dobře,že máš "archivní" snímky...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky to neshledávám nenormálním.A je dobře,že si takhle zahrabala v archívu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je fakt zajímavý, Vendy, ty musíš být děsně pořádkumilovný stvoření. Takový parádní archív. Já mám ve fotkách takový bordel a vlastně v celém PC, když něco hledám, nikdy nic nenajdu.. a to srovnání je fakt zajímavý..   

    OdpovědětVymazat
  6. To je úžasný průřez uplynulými roky. Vidím, že to dnešní sněžení ani není vyjímkou, ale myslím, že to počasí normální není už v tom, že tehdy šlo zřejmě o jednodenní nebo dvoudenní záležitost, ale tady tohle už se drží dva nebo tři týdny...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Ohledně toho archivu musím souhlasit s Valin, musíš mít ty fotky opravdu pořádně označeny a zaarchivovány, když je takhle dokážeš najít. Já to vzdala a max.mám poznámku, že to bylo foceno v roce 2010 a tak podobně...   

    OdpovědětVymazat
  8. Ze je na Velikonoce sníh,jsem uz zazila casto,dokonce i v kvetnu.V roce 2005 napadlo i tady spousty snehu,ale za pár dnu byl zase pryc!Ale co je nezvyklé,ze je tak zima a málo slunka.

    OdpovědětVymazat
  9. (1),(2),(3),(4)Celkově shrnu vaše komenty a odpovím že....je fakt sněžilo kolikrát, ale jak říká Vendy a Alena byly to nárazovky a hned to zase roztálo, jednou tu ležel sníh až do května, to ano a bylo taky takhle dlouho mrazivo. Ale letos je to asi abnormální opravdu tím jak málo svítilo slunce a tím jak je opravdu chadno

    OdpovědětVymazat
  10. Ono to možná není ani tak o nenormálnosti počasí, jako spíš o "nenormálnosti" mojí nedočkavosti.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí Tvůj archivní přehled. Hlavně ty květiny. Osobně bych si samozřejmě přála jaro už od začátku února, vlastně by bílá zima mohla být jen kolem vánoc a konec....ale když pranostika říká duben-ještě tam budem. Hold neporučíme větru dešti. Každopádně se těším až sleze sníh a já začnu venčit konečně svůj foťák venku. A budu tak moct využít ty delší dny!! Jinak s archivací fotek to mám stejně. Když jich člověk naseká tolik ročně, musí v tom hold už mít systém

    OdpovědětVymazat
  12. Srovnání je skvělé, jak je každý rok jiný. Ani jsem si neuvědomila, že v roce 2010 byl taky sníh, ale to nejspíš byly Velikonoce později

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavé srovnání,ale ten letošek mě připadá nejhorší...

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne porovnanie.

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Taky jsem vždycky staršně nedočkavá a pak se divím jak ten rok rychle utekl .

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Ty byly den po tom co jsem to nafotila, tedy 3.4.2010

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Je hnusný ten letošek už tou abnormální ledovostí a délkou s kterou to mrazivo trvá. V minulosti to byly opravdu jen takové jednodenní záchvěvy.

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: Taky jsem na fb tohle četla....

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: Tak zatím to spíš opravdu vypadá na dobu ledovou. Ale asi se otepluje, když se trhají celé kusy ker i s lidmi nebo mizí ledovce....

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: A mozno sa zem iba "prepoluje" My budeme mat tu severny ci juzny pol a  tucniaci a ladove medvede sa budu, tam u nich, zo svojich kozuskov vyzliekat. Ja si skor myslim, ze vsetko je v normale, deje sa to v cykloch. Aj Tvoje fota o tom svedcia.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Já mám tolik věcí které bych potřebovala, ale namám pořádně koho vydírat.Potřebovala bych nějakého sponzora který by mne za milý úsměv sponzoroval

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Ta " vyssia moc" je tu stale. Sponzora potrebujem aj ja. Zatial som ale dlhe roky  bola ich sponzorom ja. Oni chcu aby bolo teplo, ja im to zariadim, ked budem mat sandalky . Ze nemam ako to zariadit? Co na tom, ved  aj oni ( muzi) nam velakrat modre z neba slubuju a kde je?

    OdpovědětVymazat
  23. Není nad archiv, Vendy, dá se krásně zdokumentovat, jaké kdy bylo počasí. Na dlouhou zimu nadáváme snad každý rok.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Co se týče katalogizace, v tom mám nějakou úchylku a fakt jsem na to pes ...

    OdpovědětVymazat
  25. Mně to také nepřipadá zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Spíš je to dlouhé a hodně studené bez sluníčka....

    OdpovědětVymazat
  27. Znovu si ty fotky prohlížím a je to skvělý nápad, ale musím ocenit i úpravu, tímto způsobem si krásně můžeš fotky i popsat, aniž bys zasáhla přímo do fotky.

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Proto se mi ty rámečky tak zamlouvají...akorát se vždycky musí stáhnout polaroidové zabarvení. I když u něčeho se naopak hodí a nechávám ho.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....