31 března 2013

Ledouni jsou tu....

Tak, a konečně tu jsou ledouni.
Jsou to sice ony krásné, neopakovatelné a křehké ledové výtvory, jenže já bych je raději na potoce už neviděla. Letos jsem se jich tedy nafotila požehnaně a jen doufám že tyhle byly opravdu už ti poslední. O mnoho raději bych místo nich viděla blatouchy. No jo vlastně, já ani nevím jestli tady okolo potoka blatouchy jsou? Fotila jsem je na chatě, to ano, ale jestli i tady....no to se snad!!!!! někdy letos dozvím.....
Abych vás zbytečně neunavovala pohledem tak zbytek ledounů najdete v této galerii.











25 komentářů:

  1. Parádní ledouni! Pátý připomíná medúzu!

    OdpovědětVymazat
  2. Druhá by mohla hrdě nésti název "Velké prádlo"!

    OdpovědětVymazat
  3. jsou krásný všechny, nejvíc mě zaujala 7

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé,ten druhý se mi taky líbí nejvíc,co ta príroda vsechno navytvorí!

    OdpovědětVymazat
  5. Náádherné fotečky! A přeji krásné Velikonoce!   

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky a to jako dneska jo?

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné fotky, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  8. Prima název "ledouni" Parádní fotky. Sklíčka na vodě.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nee, ty jsou z minulého týdne. Ze stejného dne jak ty potoční.

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Čípak asi....vodních víl?

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:Dík i tobě hezké velikonoce...

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: To je zajímavý, i na FB ženský zajímalo co je to tam to bílý

    OdpovědětVymazat
  13. Koukat na Tvoje "ledouny" mě teda jen tak neunaví, jsou to krásné umělecké výtvory paní zimy, ale i když se nás tahle paní snaží nalákat na křišťálové šperky, já už taky netrpělivě vyhlížím aspoň sedmikrásky, ale hold je vše schované pod tlustou bílou peřinou. Skvělé fota opět!!

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou opět super    Doufám,že už matka příroda "obrátí list", aby bylo k focení i něco jarního

    OdpovědětVymazat
  15. To jsou stejně krásné ledové výtvory od matky přírody a fotky jako obvykle parádní. Mohla bys na tohle zmrzlé téma uspořádat parádní výstavu   

    OdpovědětVymazat
  16. [17]:V létě na osvěžení....

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Tak na to se už tak moc těším!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Mně se ledouni moc líbí, Vendy, nejhezčí je ten placatý na páté fotce, vidím v něm nějaké zvláštní zvířátko.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Už tady bylo řečeno že je jak medúza

    OdpovědětVymazat
  20. Já blatouchy letos ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  21. Vendulko, ty opravdu umíš nacházet ojedinělé záběry, zajímavé kouty a detaily, kterých by si jiný ani nevšiml...

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: To by museli být opravdu hodně otužilí   

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Tady na potocích to není umění, jsou tam krásná místa, ale dá se na ně dostat jen takhle v zimě. Pak je to zarostlý kopřivama a jiným plevelem. Jako u těch vrb u strouhy....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....