31 března 2013

....podemele svoje břehy...


No a jelikož nám zase "nádherně"
sněží, a jaro zdá se opět v nedohlednu dáme si pěkně dávku studenosti a ledovosti. Prošploucháme se pěkně ledově vypadající vodou a pak se rovnou vrhneme na ledouny které zase vytvořila voda a ten letošní nekonečný mráz. Jak jste mohli zjistit z těch posledních příspěvků začalo mi už z toho hrabat natolik, že jsem z řeči volné přešla do řeči vázané.....a jestli se počasí neumoudří nevím kam až to dojde....









Na následujících pěti obrázcích je vidět co a jak udělá z jedním a tím samým záběrem, jen více či méně oříznutým či posunem fotografa o pár kroků, různě dlouhá doba expozice....ještě že tam byl strom a ten foťák jsem si o něj mohla opřít....












nakonec tři odrazoffky...TlusŤjoch snad ráčí prominout....

Odrazoffka částečná


Odrazoffka rozčeřená


Odrazoffka zrcadlová

20 komentářů:

  1. parádní ledové šplouchání! u nás se vesele sype, jako v zimní pohádce

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky na kterých je skoro cítit jaro   

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a v rádiu právě hrajou Ladovskou zimu od Nohavici,a vůbec poslední hodinu převládají v písničkách na přání vánoční koledy,tak nevím,spíš tedy přeji KRÁSNÉ VÁNOCE A BOHATÉHO JEŽÍŠKA   

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké velikonoce, i když si počasí s námi pěkně hraje.       

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec se Ti nedivím, že Ti z toho počasí hrabe - mě taky, akorát já slova neumím tak hezky vázat spolu, takže se s tím vyrovnávám po svém. Jsem zalezlá za pecí . Ale jsem ráda, že Tebe to neodradí a pořizuješ skvělé venkovní fotky u vody - jsou výborné a ty odrazoffky prostě miluju a ledouny taky....Tak krásnou vánočně-velikonoční neděli!

    OdpovědětVymazat
  6. zajímavé jsou ty kořeny stromů ve vodě (pokud dobře vidím ).

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Tady od noci také sype a sype....

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:Včera tu na zahradě dcera zapadla z autem do bahna, naštěstí když dneska ráno jela do práce nezapadla do sněhu. Ale už je to tak otravný....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:I tobě hezké velivánoce...

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Vidíš dobře, ty mne právě zaujaly, jak si tam tak pod vodou žijou....

    OdpovědětVymazat
  11. hlásím, že u nás se sype stále, Ježíšek klepe na dveře,.....Velikonoce Vánoce, to máte jedno, obojí je na V

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Hlásím, že u nás zeleno nebo spíš hnědo, nic se nesype, jen je pod mrakem a pěkná kosa.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tak to jste asi vyjímka...tady je nejen zima ale i sype. furt. a nedá si to pokoj.....

    OdpovědětVymazat
  14. Jestli myslíš ve focení, tak jsem teď měla zásoby, které jsou ovšem skorem vyčerpány a jít fotit jak je zasněženo tak mne tady všichni ukamenujete. A jelikož vajcata mám obarvená, doma je jen manžel kterej se dívá na telku, oběd jsem taky moc nemusela kuchtit tak jsem aktivní alespoň tady .Ale asi si půjdu postavit na Drakovu radu sněhuláka.Mám na to o hodinu dýl světlo

    OdpovědětVymazat
  15. Ano, dlouhý čas dělá "Mléko".

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Tak to máš pravdu, pokud by ale na to vypadala, nějakým záhadným způsobem se mi leta nedaří vajcata obarvit tak aby se mi z nich při jakékoli manipulaci nestírala barva. A to je prosím odmašťuji, a do vody dávám ocet....takže se mi prostě nedaří mít krásně jednolitě a stejně zbarvená velikonoční vejce....

    OdpovědětVymazat
  17. Huch....az je mi z tech fotek zima!Ale jsou realistické a perfektní

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní fotky, Vendy, líbí se mi tvoje pokusy s expozicí. Taky jsem se nedávno opírala o strom nad potokem, byl silný vítr a strom sebou mlátil tak, že jsem málem do toho potoka vlítla.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Tak pořád je to metoda pokus - omyl, a tápu, ale už jsou tam i dvě které se mi zdají být docela povedené....Naštěstí véítr nebyl, ale zase to pěkně klouzalo na tom zmrzlém sněh a já stála na kořenech nad tou tůní....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....