30 března 2013

Básnické vý - střednosti...


VÝSTŘEDNOSTI LESNÍ.....
S výstředností sobě vlastní
proplétám se v lese chrastím.
Foťák u oka, čekám že pěkný
snímek schrastím.

A jak si tak lezu
koukám a najednou
jsem nohou v dřezu!


MYSLIVCŮV OMYL
Stojíce u hlohu
pozorujíce obzor
uviděl muž zajíce.
Jak mlsný je velice
a chuť má na zajíce
zalící.

Však omyl to byl přímo výroční
ten zajíc byl totiž plyšový, velikonoční....

SMŮLA LESNÍ PANNY
Lesní panna uondána
pozorností jednoho pána
usedla si na kořen.
Byl po požáru ohořen
a tak nevšimla si chudera
že místo na kořen
usedla do h....a!


VÝSTŘEDNOSTI FOTO - CHOVATELSKÉ
ANEB
ZHOVADILOSTI RŮZNÉ....





18 komentářů:

  1. Na básně jsem nikdy nebyl a proto je nebudu ani komentovat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ty první dvě fotky jsou loni z Brna z výstavy aty dvě další mi přišly mejlíkem .

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt pravdou,že když nedáváš v lese pozor,můžeš skončit i ve dřezu.   

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem se u četby výstředností hodně nasmála Vendy. Fakt skvělé hrátky se slovy. No a ty fotky - to je jedním slovem mazec. Naposledy jsem tak zírala na pejska paní Krampolové, který měl na růžovo nalakované drápky.....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No píKrampolová je kapitola sama o sobě.....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Tak kdyby jenom do dřezu tak to ještě jde, ale když šlápneš do pytle ve kterým jsou kůže a zbytky nějakýho zvířete, tak to je teprve mazec. Naštěstí jsem nedošlápla....a takový dobře nafouklý zkažený jogurt taky dokáže divy     

    OdpovědětVymazat
  7. Něco podobného už tady bylo v době osvícené. Trávy se držel, tráva se utrhla, spadl do hovna, zamazal si prdel.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Krampolovou vždycky vidím na Staromáku se psem a s mužem, když je tam nejvíc lidí, aby se ukázala.

    OdpovědětVymazat
  9. ty oblečky, to je tedy síla, mě by to ani ve snu nenapadlo a že mám někdy hodně divoký sny

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Hele s tím zvířetem se mi to stalo taky,ale bylo to v igelitce.Ale ten závan.

    OdpovědětVymazat
  11. Co že je u tebe tak veselo? Asi že už se blíží Apríl :)

    OdpovědětVymazat
  12. Basnicky sranda a tie nohy u psov ma zaujali. (Ziadne opuchnute!)

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Ne, to mě hrabe z toho sněhu a zimy. Tu už zase napadlo a furt padá.     

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: majitelé těhle kybernetickejch myší (Mengano sorry) někdy nevěděj co by na tu chudák navlíkli a dělají z nich úplný blbce....

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Děkuju a ty si to taky užij v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  16. Lidi, co navlíkají zvířata do takových oblečků, jsou úchylové. Divím se, že to ještě není bráno jako týrání zvířat.

    OdpovědětVymazat
  17. Výstřednost na výstřednost!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....