21 března 2013

Západ...

Když byl tak luxusní
slunečný den, předpokládala jsem, že by mohl být stejně luxusní i západ slunce a tak jsem se krátce po páté vydala na kopec nad vsí, kde jsem předpokládala dobrý výhled. (A navíc jsem si chtěla při té příležitosti vyzkoušet pár triků odkoukaných z kurzů od profíků). Tak ne že by nebyl, jen jaksi se tu všude na kopcích pletou sloupy s dráty a udělat záběr bez nich je dost nemožné, maximálně je z fotky vyříznout, což zase mnohokrát změní kompozici, což také není věc chtěná. Nemám možnost ani polarizačního filtru a pokud chci vyfotit západ opravdu hrající barvami, musím si na něj počkat když jsou k tomu příhodné podmínky které mi ale sluníčko předem neoznámí a tudíž se nemohu včas dostavit na místa odkud je výhled a naháním to v tom našem utopeném údolí. Nakonec jsem nějaké obrázky nafotila takže si je dovolím předložit plénu čtenářskému....

A i když už byla docela pozdní hodina na tom slunku bylo nádherně teplo.....tedy dokud nezmizelo za kopcem, to šla teplota fofrem dolů....






Další fotky jsou opět v Galerii



20 komentářů:

  1. Moc hezky jsi to nafotila.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že se ti moc povedly, chladné, tiché, osamocené, i to slunce jako by se choulilo zimou, ale přesto dává všemu nádherně barevné nádechy.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No já už je pak spíš taky stavěla jako objekty v krajině, jak uvidíš na dalších fotkách....

    OdpovědětVymazat
  5. A dnes jsem zase mrzl. Hezká ta druhá.

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíc se mně líbí 1 a 2 fotka

    OdpovědětVymazat
  7. První fotka je naprosto parádní!

    OdpovědětVymazat
  8. Slunce je enrgie a ta sloupy drží dráty rozvádějící energii. jeden můj známý fotograf z toho dokonce při jednom západu udělal přednost. Fotku nazval nějak tak Všudypřítomná energie nebo tak nějak , už to nevím přesně. Líbí se mi jak sluníčko prochází mezi stromy.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné jsou stíny na druhé fotce, Vendy, ale líbí se mi všechny fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Vsetky! Milujem tak podchytenu krajinu.

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné fotky. Pěkný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  12. Prosím pěkně, kde jsou ty luxusní dny? Tady u nás je zataženo, mrholí a celkově je moc pěkně. Hnusně. Sluníčko vysvitlo krátce po východu a pak se odebralo nevím kam a nevím na jak dlouho.

    OdpovědětVymazat
  13. Za všechny pochvaly moc děkuji . Pokud jsem vám trochu zalahodila oku, jsem ráda...

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Prosím pěkně tenhle luxusní den byl první jarní den u nás v Rybníku . Teď momentálně zcela neluxusně venku zase sněží

    OdpovědětVymazat
  15. Taky nemám polarizák, ale nevadí mi to - čekání na západ slunce má svou kouzelnou atmosféru. Krásné fotky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Nemám zrcadlovku, tak tyhle věcičky ani nemůžu používat i kdybych chtěla. Ale jde to trochu i bez nich. A když si člověk prohlédne pár kurzíků u profíků, dokáže si i něco z toho vzít pro svý focení...

    OdpovědětVymazat
  17. To se Ti povedlo.Na té poslední fotce je vidět nějaké pohoří,pokryté sněhem.Můžeš prozradit?

    OdpovědětVymazat
  18. Všechny fotky jsou pěkné,ale ta druhá a první jsou skvělé   

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:Áááá, a na to jsem čekala kdy se kdo zeptá....jenže to vůbec nejou hory, anóbrž mraky za kopcem!!!!!Když jsem to viděla tak mě to okamžitě napadlo, že to vypadá ja hory, proto jsem se to snažila vyfotit. Chtělo to lepší zoom, ten můj i když dokáže hodně na tohle už nestačil.

    OdpovědětVymazat
  20. Ty máš fotky všechny parádní, je těžké se rozhodnout, která je lepší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....