21 března 2013

Variace na listovní téma...

Dnešní variace vznikly
v neděli, když jsem oblblá sluníčkem které za oknem doslova pražilo opustila dům, abych byla hned vzápětí dost brutálním útokem ledového vichru vržena do reality. Žádné teplo! To jen slunce ve spojení s dvojitým okením sklem ve mne vyvolaly zcela mylný dojem o pravém stavu věci... Ale v tom ledovém větru mne padly do oka napůl zamrzlé a napůl ve vodě se koupající listy chvějící se ve větru. Navíc odraz okolí a modré oblohy vytvořil na zmrzlé hladině barevné skvrny které dodaly jinak šedivé hmotě ledu barevnost...
P.S.Ty tečky které vypadají jak rozsypaná krupice jsou zamrzlé bublinky vzduch v ledu






A jedna hóódně stará....je zajímavé jak v téhle úpravě vynikl ten list který na té předchozí naopak v té modři oblohy zcela zaniká. Jde o stejnou fotku jen v úpravě Old Time...

10 komentářů:

  1. Zajímavé hraní s fotkama. Já jsem stará konzerva, mně se to obvykle víc líbí co nejmíň upravené

    OdpovědětVymazat
  2. Překvapilo mě, že na té poslední upravené nejen vynikl list, ale zároveň s modrou zanikly úplně i ostatní detaily, jako odraz mřížované podpěry na květiny(?) nebo vzduchové bublinky.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Jsou, jen ta druhá je trošku oříznutá, jinak jsou identické....jinak se v tom opravdu odráží cihlová zídka a mřížka na kytky

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí fotka č. 3.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou parádní variace, Vendy, těžko bych vybírala tu nejlepší, líbí se mi všechny.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně ta poslední fotka nápadně připomíná zlatu barvu, kterou se natírají listy a jmelí  na vánoce.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Něco na tom je . I když tedy účel to nebyl....

    OdpovědětVymazat
  8. Opěk krásný mírně impresionistický fotoobraz. Vlastně fotoobrazy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....