20 března 2013

Stínování....

Při dnešním nádherném sluníčkovém
dopoledni jsem se zaměřila na stíny, které na ještě bílém a celistvém sněhu vykreslilo sluníčko pod stromy na zahradě. Musela jsem pospíchat protože má už hodně sílu a sníh začal brzy odtávat a přestával být tou nadýchanou peřinou ze včera....











14 komentářů:

  1. Hra se stíny se ti náramně podařila. Parádní hned ta první a ostatní hned v těsném závěsu... Krása.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A s tou jsem si vůbec nebyla jistá....chtěla jsem jí smazat protože jsou na ní docela dost velký komoziční chybky. Nakonec jsem jí dala šanci.

    OdpovědětVymazat
  3. Sněhová pokrývka jako stínové malířské plátno, bezva nápad a skvělé výsledky.

    OdpovědětVymazat
  4. hra stínů šálivá! moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  5. Stíny, obzvlášť na sněhu, jsou velice vděčné a pěkné téma, Vendy. Snímky jsou zdařilé.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Větinou se při focení dívám nahoru, tak tentokrát jsem to vzala dolů

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Však ty to se stíny umíš taky moc pěkně a zajímavě

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Díky za uznání, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. Vidím,že se ještě pořád neumím správně dívat. Moc pěkná stínohra

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Někdy není na škodu se podívat i dolů...já taky málokdy stíny beru v potaz, ale na tom jasném a nadýchaném sněhu si to přímo žádalo fotit.

    OdpovědětVymazat
  11. Oni ty stíny někdy vypadají až hrůzostrašně.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Fakt? Takový z nich máš dojem? Je fakt, že když je to a fotkách tak prostě nevyniká ten kontrast toho krásného modrého dne a těch stínů.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....