20 března 2013

Jak to vypadalo včera....

Ranní probuzení bylo
řádně šokující. Dalších deset centimetrů sněhu oproti těm z večera a další chumelení. Obloha hodně zatažená, která slibovala že s tím nehodlá hned tak přestat. A taky že ne, skončilo to až odpoledne kolem třetí hodiny. Jenže z druhé strany ta bílá neposkvrněnost byla hodně lákavá a tak jsem si vzala foťák a la lovit nějaké snímky, které jsm se snažila tvořit podle kurzového návodu.....dneska svítí krásně sluníčko a vypadá to zase moc pěkně, ovšem pokud by na kalendáři bylo datum 20.12. a ne 20.3. Tyhle jarní i když ne neobvyklé sněžné hrátky mi už docela vadí. Přeci jen je člověk už nastavený a natěšený na úplně jiné počasí....

Vytáhla jsem už na terasu trávy, které jsem měla přes zimu v kůlně, a holky takhle pěkně zapadaly



Stromolezci na protější stráni ořezávali olše určené k pokácení, protože se konečně po nějakých šestnácti letech od potopní Povodí Labe rozhoupalo k úpravě koryta té naší malé říčky,a stromy evidentně zasahují do jejich plánů. Byli tři a každý pracoval na jednom stromě. Odřezávali boční větve aby následně holý kmen od vrchu začali postupně odřezávat. Jenže jak byly větve zachumelené a ještě navíc sněžilo, vidět byl jen ten jeden. No spíš byl tušit, nebýt toho čereveného lana....







A pár detailíků....





A že tohle počasí není alespoň tu u nás nic neobvyklého dosvědčuje tahle fotka z 2.4.10 z velikonoc. Při focení jsem si tenkrát udělala prasáckej výron který mě zaručil epoxidovou podkolenku na čtyři měsíce....

20 komentářů:

  1. No to je nádhera. U nás dnes konečně svítí slunko a venku to vypadá jak Ladova zima.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady už sníh z velké části roztál a krásně svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak tady také úspěšně taje a je na sluníčku nádherně, po poledni jsem seděla na terase v tričku s krátkým rukávem a bylo pohodový teplíčko.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové sněhové čepice jsme měli ještě včera na střechách aut, ale dnes už jsou pryč. Snad podobná překvapení nás na jaře už nečekají.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky doufám,ze to jsou poslední záchvevy zimy!Vcera jsem mela na balkone celý vcelí úl^^,a slunícko pekne hrálo,dnes padají snehové kroupy

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Tak naštěstí tady ne, je takové lezavo, ale taky mi jedna včelka včera přiletěla až k nosu

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to mě uklidnilo, že má zima čas zabalit si kufry až do dubna, už mi jí bylo chuděrky líto, jak ona to dneska stihne, když jaro už TÁÁÁK nervózně přešlapuje za dveřmi.   

    OdpovědětVymazat
  8. Tak u nás tolik sněhu nebylo. je to pohádková nádhra.

    OdpovědětVymazat
  9. Sice to byl pořádný šok, Vendy, ale sněhová pokrývka vypadá nádherně. Dlouho ovšem nevydržela.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jo, taková nadýchaná šlehačka a ne hnusná břečka. Jen kdyby to bylo takhle tak v prosinci....no už mají sundaných osm stromů. Jde jim to jak po másle...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Z dobrým koncem, že to hodně odtálo, nicméně už zase sněží, jen doufám, že to zase nebude celý den a noc....

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Bylo to za nějakých třicet hodin 20 centi. Musela jsem obcházet túje a oklepávat je. Bylo o sice krásné napohled ale také pěkně těžké.....

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: No bojím se že tak úplně posledn nebyl

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Vypadá to, že ne, Vendy, u nás právě vesele poletuje sníh a jsou dva stupně pod nulou. Abych pravdu řekla, nijak mě to nedeptá.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten plot je úžasnej,jen škoda,že to nebylo v prosinci

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: To jsme s dcerou taky konstatovaly, sice hezký, no, ale kdyby byl tak prosinec tak by to bylo ještě hezčí....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....