22 března 2013

Předjarní koncert....

Ve středu když jsem si tak lebedila
na terase na slunku, měla jsem to i s koncertem. Jak ptačím, tak se soukromou Zpívající fontánou. Když do měděných okapů teče voda tak je to někdy jak koncert. Zkusila jsem přes video ten zvuk zachytit, a zprostředkovat tu momentální atmosféru. Je lepší se zaposlouchat než se koukat. Nejsem natolik zdatná abych uměla tomu videu dát nějaký hezký rámec, a hlavním nápadem byl ten zvuk....


Takže zavřete oči, jaro přichází....

10 komentářů:

  1. To by se dalo pouštět ke cvičení jako relaxační hudba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný koncert!!! Já bydlím ve městě, tam spíše koncertují auta, ale do práce chodím každé ráno přes park a už asi před měsícem či dva, jsem najednou uslyšela ten zvuk, - zpívání ptáčka - nejdřív jednoho sólisty a pak celý koncík...to ticho v zimě už bylo moc uspávající. Miluju tuhle hudbu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Však se krásně relaxovalo

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Když jsme bydleli v Praze na konci světa, na lužinském sídlišti, tam naštěstí bylo k přírodě dolů do Řeporyj nebo do Prokopáku kousek tam ten koncert byl slyšet pořád....teď to tam čím dál tím víc zabírají developeři a staví tam satelity a velké bytové domy takže ta příroda tam taky za chvíli vezme za své. A při tom tam byly takové i dost divoké kousky, nebo krásné skály či jak tomu říkaly děti Šmoulí lesy.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bydlela kdysi dávno v Horních Počernicích a to byla taky dědina - teď jsem se tam byla po letech podívat a developři stihly zaplnit celou prázdnou louku. Je fakt, že tam do koncertu ptáčků prosakoval hlukot z dálnice ale nic dramatického - teď už je to asi jinak.....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jo, Praha je celá obklíčená novejma domama, když jedeme na chatu tak to je hodně znát jak se to rozlejzá do šířky....ostatně už i ten Mníšek začíná s těma satelitama....a taky to tam v lese začíná stát za prd....

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká muzika! Děkuji za chvilku rozjímání!

    OdpovědětVymazat
  8. Když se na chvíli zaposloucháš, úplně zapomeneš na všechny starosti. Jakoby se zastavil čas.

    OdpovědětVymazat
  9. To je skutečně krásný koncert, Vendy, zvuk proudící vody s ptačím zpěvem, to je opravdový balzám pro uši a tím i pro duši.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....