22 března 2013

Drátování....

Zmínila jsem, že focení
tady v okolí se nikdy neobejde bez všudypřítomných dátů a sloupů elektrického vedení. A na kopci kde jsem číhala na západ už vůbec ne. Sloup kam se člověk podívá...Takže když už se jim nedá vyhnout, tak proč z nich neudělat hlavní objekty kompozice? Prostě ke krajině patří a přesto holt vlak nejede....ostatně ten tedy taky jel a ne jeden. Měla jsem kus nádraží a nového překladiště jak na dlani.






Rozměr fotky je takový jaký je proto, že jsem využila monosti panoramatu, ale za cenu takovéhle nudle...


Ale že nejen dráty jsem fotila.i když tam jsou, ale zaujalo mne osvícení domu sluncem....


....či odraz slunce na sněhu


22 komentářů:

  1. Oj, ty jsi produktivní fotografka, až se stydím, že teď moc nefotím venku, ale už to chci napravit....Ty fotky mají úžasnou atmošku i s těma drátama - perfektní. Můj kolega mě složitě učil, jak v počítači dráty vymazat, ale na to bych se mohla vykašlat - přesně tak, je skvělé začlenit je do kompozice. Jinak vyznáváme stejné heslo "Carpe Diem"   

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, tvoje zadrátované fotky se mi moc líbí. Hlavně třetí a čtvrtá.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Taky se na nějaké vymazávání můžu vykašlat....patří to do krajiny tak co

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vidíš na svých fotkách samé dráty, já zase samé paneláky! I to patří k našemu životu.

    OdpovědětVymazat
  5. Pátá fotka je obzvlášť pěkná, jako kdyby za obzorem hořelo.

    OdpovědětVymazat
  6. Na tvých fotografiích jsou i ty dráty hezké. Patří k našemu životu a ty dokážeš zakouzlit.

    OdpovědětVymazat
  7. V Bochumi kde bydlím, mám taky samé dráty, dokonce ještě víc, protože je tam velká rozvodová stanice pro dálkové vedení.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi kouzelnice jak říká Bea.

    OdpovědětVymazat
  9. Opet krasne fotky. Zrovna dnes sem si rikal ze bych si rad do sve kancelare na Manhattanu povesil nejakou velkou fotografii Prahy, nejlepe Male Strany. Ale nejakou osobitou. Jako sou tvoje fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta čtvrtá mě naprosto okouzlila hrou světla a stínů na vlnách sněhového moře. A jak jsem psala už minule, k drátům mám vcelku pozitivní vztah, takže za mě moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
  11. A mě ty dráty pořád švou,koukám že zase chyba.Co ty mě všechno neukážeš     

    OdpovědětVymazat
  12. O focení těchto stožárů jsem taky přemýšlela, když jsem jela před časem do Sokolnic - tam je velké pole plné těchto stožárů a mají různé rozměry a tvary (výška stejná, ale jsou rozličné).

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Tak měla jsem možnost vidět ty pole větrných elektráren hned za Blavou v Rakousku, a můžu ti říct, že v tom tmavém a upršeném dni jaký byl to vypadalo hodně ale hodně zajímavě.....sluneční už takové nejsou, ale myslím si že i u nich by se daly udělat zajímavé snímky.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]:Člověče Kruťáku, tak to si mě dostal! Díky....

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Znáš to, musíš umět z nedokonalosti udělt přednost. To máš jak s náma ženskejma, taky když se nám něco na nás nelíbí, snažíme se tedy z toho udělat přednost a smířit se s tím

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Tady kousek od nás jsou úžasné stožáry, betonové, mají taková kulatá "okýnka" a dýchají ohromnou nostalgií. Snad se mi je podaří vyfotit dřív, než někoho napadne je vyměnit za kovové....

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Ach ano, snímky určitě, já spíš myslela, jestli bych je v krajině taky tak tolerovala.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Nevím co je šerednější jestli vrtule nebo sloupy. Asi mi to nějak vychází na stejno. I když ta pole větrníků bylo hodně impozantní.....asi opravdu nejmíň jsem ochotná tolerovat fotovoltaiku...

    OdpovědětVymazat
  19. moc pěkné drátování!

    OdpovědětVymazat
  20. To tvoje drátování se mi docela líbí. Pamatuji si, že dráty si už nedávno uveřejňovala.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Ono je to už dneska umění najít místo kde nejsou. No měla jsem je na fotkách krajiny na chatě. Tam nám táhne VN přímo nad zahradou. Ale zase díky tomu a zákonu že pod ním nesmí nic růst, teď člověk vidí i tam kam dřív kvůli stromkům neviděl.

    OdpovědětVymazat
  22. Pokud jsou stožáry a dráty foceny úmyslně, Vendy, je to docela paráda.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....