25 března 2013

Pět pohledů na....

.....kačenky







....tři pohledy na kočičky




....dva pohledy na ledový límec



....dva pohledy na modrou



....dva pohledy do oblak



....dva pohledy ptačí



....a jeden jen tak

20 komentářů:

  1. Krásné fotky, ty ptačí se mi moc líbí a ta poslední je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Já mám největší radost z té kačeří, jak akorát zvedal hlavu z vody a ta vytváří dojem jako by měl hlavu ve skle, nebo v igelitu.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné pohledy a z nich úžasné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné foto     

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, ale jde z nich zima!

    OdpovědětVymazat
  6. Kačenky mám moc ráda, Vendy. Kačer je krasavec, líbí se mi jeho nádherně zelené lesklé peří na hlavě, je jako drahokam. Všechny pohledy jsou krásné, obloha s beránky, kočičky a kapka vody, fialový květ, prostě všechno. Ptáčky ti závidím, včera jsem mohla vyfotit hejno špačků, kdybych ovšem u sebe měla foťák.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Ty jsem fotila ve Třebový, byl tam strom těmi zvonky úplně obsypaný a dělali takovej rachot že mne to hned zaujalo co to je. A tak jsem je blejskla, tak jsem si zvykla nosit sebou furt foťák i do města že byl po ruce.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No jo, mám ponaučení pro příště, jenže zrcadlovka s kovovým objektivem je dost těžká.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak v tomhle případě je výhoda na straně mého foťáku, ten sice taky něco váží, leč stále méně něž ta zrcadlovka. Teď jsem viděla u Neffa Sony kterej mne dostal. Kompakt, nadupanej vědomostma ale má výměnné objektivy jak zrcadlovka. tak jak nakoupíš k ní tak to máš tady u toho kompaktu. ohromnej naklápěcí a otočnej displej, no mňamka. Ale cena je jak za hodně solidní zrcadlovku, základ na nějakejch třiceti tácech.....

    OdpovědětVymazat
  10. Těm kačkám je asi jedno, jestli je nebo není zima.

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny pohledy jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  12. Kačenkám to vždy sluší, pěkný je také jejich párový způsob života. Lidem by mohli jít příkladem.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Asi máš pravdu, i když každej kačer má svoje hejno, pozoruju je tady na řece nebo přehradě, na jednu kačenu buď tři kačeři nebo na dva kačery kolem deseti kachen.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty kacencí nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Fyzicky už jsem celkem v pořádku,ale psychicky jsem v pr....

    OdpovědětVymazat
  16. Ty kačeří jsou fakt super. A ta skleněná hlavička ve které se odráží obraz je bezvadná.

    OdpovědětVymazat
  17. [3]: Tak přesně u téhle jsem zůstala paf a chtěla ti jí tady vychválit, je úžasná, zachycený ten kratičký okamžik, než voda sjede z jeho peří, vypadá jako zamrzlý v ledu.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc se mi líbí nápad s uspořádáním fotek z "úhlu pohledu". Kačky jsou parádní, mně se líbila ta vystrčená prdelka. Zkrátka to měla všechno na háku. Pohledy na kočičky, na ptáčky i na modrou... skvělé.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....