24 března 2013

A zase ty rampouchy....

Okapy zatím ještě nejsou
opravené a tak tání a opětné mrznutí zase na tom stromku před domem kouzlí výzdobu dalo by se říci přímo vánoční. Nevím sice co tomu říká dotyčný stromek, asi není moc nadšený, za to moje oko je z té nádhery velmi nadšené a tak si neopomenu pár obrázků udělat a i si tak trochu pohrát....




Napadlo mne, že by možná šlo ve tmě, ty rampouchy podsvítit led diodovým světlem. je stejně modré jako led když mrzne a mohlo by to být zajímavé. Bylo. Leč bez stativu ve tmě velmi špatně vyfotitelné. Takže ke koukání bylo jen opravdu malinko...



Anebo si posvítit UV světlem. Nápad co se týče barvy dobrý, leč výsledek ještě horší než s tím podsvícením. Chyběla mi třetí ruka, nebo spíš ten jeden stativ.


Další mé výtvory, včetně malých hrátek jsou zde

23 komentářů:

  1. Ta druhá od spoda je vážně nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední je úplne fantastická,kdybych nevedela co to je?Moc se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Umíš si pěkně hrát se světlem

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné jak v pohádce o Mrazíkovi!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Vzpoměla jsem si na návštěvy v krasových jeskyních....a pak to jak jsou krásně čiré a že by to mohlo být zajímavé to podsvítit.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherný fotky, já takový rampouchy letos nepotkala

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Jo, takové sexy, že?   

    OdpovědětVymazat
  8. páni, krásne :) síce som podľa názvu nevyrozumela, o čo ide (rampouchy... že rampouchy xD ach jaj, to slovíčko som doteraz nepoznala), no podľa tých fotiek som sa nakoniec dovtípila. Sú krásne :) Za prvé úžasná hračka prírody - u nás vysia akurát tak dvojmetrové cencúľe susedovy zo strechy ale toto... s tým stromom je úžasné :)A po druhé to chce aj talent fotografky, odhadnúť ten správny uhol a presvietenie aby to vyzeralo tak... No, ja vážne nemám slov! Iba blednem závisťou

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné záběry.[8]:[9]: Ale no tak ženské.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: No jo, no, to je tím, že už mi Češi moc neovládáme výrazy ze slonenčiny a naopak vy jste už ty české taky zapoměli....cancúl jo to je krásné pojmenování rampouchu. Tak teď už jseš alespoň o slovíčko chytřejší....To svícení večer byl jen takový pokus, chybí to pevné držení. Ze stativem by to bylo o dost lepší. Nicméně teď jsem si na něco vzpoměla....asi to pak ještě půjdu večer vyzkoušet....

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Však já už taky na něj čekám jak na smylování....lapám každý sluneční paprsek jak jen to jde....

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Ještě hezčí je v galerii....

    OdpovědětVymazat
  13. Vendy, první tři fotky jsou úžasné, takové rampouchy ti docela závidím. Líbí se mi i druhý snímek od konce, a ty ostatní taky nejsou špatné, máš zajímavé nápady. Kdybys měla k dispozici potřebné vybavení, byla by to senzace!

    OdpovědětVymazat
  14. No nádhera! Alespoň že z té zimy máme tak pěkné fotky, jinak už by mohla odtáhnout, mrcha - já se toho jara snad nedočkám...

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky, ale více by potěšily mé oko, kdyby byla jiná doba( třeba adventní )

    OdpovědětVymazat
  16. VendyW, ty zase kouzlíš. Rampouchy zde vypadají jako drahé šperky, zvlášť na poslední fotografii.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]:Tak to v každém případě!

    OdpovědětVymazat
  18. [19]:U těhle s UV světlem jsem se hodně, hodně rozmýšlela jestli je sem dát nebo ne. Ta nekvalita mi už hodně vadila.

    OdpovědětVymazat
  19. Kupodivu, přestože bych měla dát přednost přirozené kráse, líbí se mi převelice fotka poslední.

    OdpovědětVymazat
  20. [22]:Teď nevím jestli poslední z těch tady nebo v galerii. Jo s úpravičkama se jeden vyblbne

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....