03 března 2013

Nekonečně nekonečná....

Nekonečné rovnoběžky se prý sejdou,
v nekonečné dálce snad jednou...
Nekonečně běžet vedle tebe z toho mě až zebe.
nekonečně doufat a při tom si zoufat, a hledět do nebe.

Nekonečná slast snad jednou přijde,
když nekonečno v nekonečnu se najde.
S nekonečnou něhou pak pohladím tvé šedé skráně,
když spolu půjdem z nekonečné stráně.

Nekonečně nekonečná je rovnoběžek cesta,
jsem ráda že jsem jednou ze sta....
....přímek, které se mohou protnout hned
a nečekat na nekonečný svět.
V kterém se snad rovnoběžky jednou
v té nekonečné dálce sejdou.



21 komentářů:

  1. Pěkný záběr kolejnice. Koukám, že tě ta kolejnicová zatáčka fascinuje. Už jsi jí na fotkách měla.

    OdpovědětVymazat
  2. To je velmi, velmi pekne. Basen , aj foto.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Hele, ale ty seš všímavá ....to je ta samá jen jinak upravená....nějak mi to k tomu tématu dobře pasuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná báseň a je fakt, že se k ní ty fotky celkem hodí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Kolejnice vyzařuje nutkavost dálek.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá jak horská dráha!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Vždyť život takový je, hurá nahorů a pak zas dolů, jednou tě to hodí jinam abys zase našla cestu zpátky

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle není jednoduchá básnička.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Pokaždé když tu fotku vidím, cítím tu vůni pražců ještě stále dřevěných když se do nich opíralo suníčko a cvrkání cvrčků. Tu zvláštní směs vůní oleje, železa, mateřídoušky u krajů a trávy. Kdyby tam tenkrát někdo přes ten přejezd jel asi by se hodně divil, co to tam za cvoka sedí na kolejích a nepřítomně čučí do dálky.... ještě že na trase Mníšek - Dobříš moc vlaků nejezdí

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi zvláštní fotky. A k básničce sedí jedna radost

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Už vím po kom to mám to veršování. Po dědovi....dneska jsem obejvila při hledání něčeho jiného jeho vzpomínkovník a tam jsou jeho básně které psal. Asi sem tu a tam nějakou lípnu....jsou to básně třeba z roku 1930, 31, 36....

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná báseň na téma nekonečno!

    OdpovědětVymazat
  13. Pižlík3/3/13 17:42

    Ty fotky jsou doslova fantastické! Až se mi z té druhé zatočila hlava.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Takže geny - krásné.A ty básně od dědy jsou zajímavé ročníky a určitě psáno jinou češtinou.

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, geny se nezapřou, máš holt básnické střevo. Zajímavá a pěkná kombinace veršů i obrázků.

    OdpovědětVymazat
  16. Joj tedy ta první fotka se mi líbí moc. Skvělý nápad a moc dobré provedení.

    OdpovědětVymazat
  17. Že rovnoběžky v nekonečnu se sejdou,

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....