03 března 2013

Jeden z prvních jarních květů....

....hned po sněženkách patří talovínu. Včera jsem ho nachytala jak si vystavuje
svou žlutou tvářičku sluníčku u jednoho domu. Je zláštní že ty moje
pod terasou ještě nekvetou, ale taky je to možné proto, že jsou
schované pod vrstvou šlupek od slunečnic kterou tam za zimu
vytvořili vrabci. Jelikož to byl dost mokré tak jsem je
předevčírem nevyhrabávala, ale budu to muset co
nejdřív napravit....


12 komentářů:

  1. To je krása! Talovíny mám na skalce taky, ale vždycky mi kvetou až později, možná mám nějaký jiný druh? Jsou to taková malá sluníčka, to už je ta pravá jarní nálada.

    OdpovědětVymazat
  2. Spíš tady měli víc sluníčka. Mě taky kvítávají třeba už v únoru ale když je slunečnější počasí než bylo to letošní, což může být ten celý problém

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já ještě letos neviděla živou kytku venku!

    OdpovědětVymazat
  4. U nás to vyhrál vilín. Talovíny byly (až) druhé.

    OdpovědětVymazat
  5. [7]:Taky jediné co dneska svítí a hřeje, dopoledne dokonce zase jemně poletoval sníh

    OdpovědětVymazat
  6. Sakryš, kam na to chodíš? Vždyť teprve začíná březen!

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Tak to máš pravdu, tenhle opravdu u cesty byl !

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé - jaro! Moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Jaro budiž požehnáno, zima zatracena Vyhlížím a nemůžu se dočkat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....