02 března 2013

Předjaří modré.....

Pokud je tak málo slunečná a jasná zima jak byla letos,
každý den kdy se ukázala modrá obloha a sluníčko jsem vítala jak pes svého pána. Nadšením jsem byla celá bez sebe...i to úterní slunečné dopo i odpoledne. S radostí jsem se nechala vytáhnout sluníčkem ven a nasát tu krásnou předjarní atmosféru která najednou čišela ze všech stran. Vždyť nejít ven by byl tákový hřích, no ne?








A tady si můžete porovnat sobotu a úterý










21 komentářů:

  1. POrovnání - to vypadá na rozdíl čtvrt roku a ne tři dny. Jé, kočičky, ty už jsem dlouho neviděla!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi předjarní obrázky s modrou oblohou.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásné obrázky. Bez rozdílu jaké je tam vidět počasí. Blog vypadá hezky, hlavně, že je tam Dandík.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nový kabátek :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Velice se mi líbí nový layout s příchutí jara. A také krásné fotky s azurovou oblohou.

    OdpovědětVymazat
  6. Pižlík2/3/13 16:26

    No jo, brzy bude jaro. Jak vysvitne sluníčko, hned je to veselejší.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Tak furt mi to připadá lepší než Růža... . Jseš Růženka a jseš z Moravy? Tak vidíš....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Je moc pěknej to jo, Valin je moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Á, tady se někdo vrátil s dovolený a brouzdá

    OdpovědětVymazat
  10. Ty poslední fotky jsou už jarní, i když je tam ještě trocha sněhu - ale to jsou už jen zbytky. A kočičky - krása!

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes je i v Praze krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky - jaro je už tady...hurá!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mne to sluníčko vytáhlo na fotoprocházku. Boty mám sice promáčené, ale hezký pocit na duši.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak snad už opravdu jaro klepe na dveře, kosáci řvou jako pominutí a kočky se mi mrouskají přímo pod oknem. Dokonce i sníh pomalu mizí, dokonce i u nás.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]:Jo, tak na týhle jsem taky promočila boty , včera jsem zase byla od bláta až za ušima, ale v lese jsem zase kluzala po zmrzlém sněh jak po rybníce....

    OdpovědětVymazat
  16. [14]:Tu se drží u jen v lese a tam kde je celý den stín....

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky. Ppravdu, když vysvitne sluníčko, člověk pookřeje a v sobě má pocit radosti. Musím se jít také podívat ven po kočičkách. Zítra vyrazím na zahradu, možná už budou talovínky. Jeden jsem viděla u souseda.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: I na talovínky už došlo, i když nena moje...

    OdpovědětVymazat
  19. Nad předjařím modrým jenom tiše áchám.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Taky jsem áchala když jsem si boty v mokrém sněhu máchala....

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné fotky - ta obloha je nádherná!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....