04 března 2013

Korálkování....

Na chvíli zase zjiného soudku. Už jednou jsem
tady měla fotky které byly spojením barevné fotky s černobílou, ten stín, který tvořily náušnice na zdi. Tentokrát jim přibyl soused, nárdelník který si dcera koupila na ples a který když na něj svítí slunko hází krásná prasátka....a to jsem samozřejmě nemohla nechat bez povšimnutí....







10 komentářů:

  1. Jemná krása! Jak můžou jen obyčejná sklíčka házet tolik barev!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a jemné korálky.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Stejně ale jak s těma vločkama nejsem úplně spokojená, není to ještě úplně ono....

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Musím sa zakaždým zasmiať, keď mi príde mail o tom, že mám odpoveď na môj komentár. Zo všetkých iných blogových portálov mi príde aj text, ktorým dotyčný reaguje, ale tu na blog.cz si musím prísť prečítať, čo mi k môjmu komentáru píšeš. Aj takýmto umelým spôsobom si blog.cz zabezpečuje návštevnosť Ku kvalite len toľko, že nie vždy je so všetkým človek spokojný, ale to je normálne, veď nie sme profesionálky.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Sklíčka jsou zabroušená a láme se v nich světlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Korálky a třpytky,jak sedm barev duhy.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: My taky máme takový lustr se sklíčky v ložnici!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tak on už je vůbec úspěch že ti přijde upozornění na to že jsem reagovala...

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se tvoje "trapné pokusy" teda líbí - vybrala jsi skvělé motivy...korálky. Jo makropředsádkou bys udělala jiné fotky, ale takhle je to taky super

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....