04 března 2013

Mates na blátě....

Jednou se mne ptala Katka na 365ce,
co že to jsou ty adopční vestičky o kterých jsem se zmínila že je šiju. Jsou to vestičky po útulky a depozita a když chodí jejich pracovníci nebo i dorovolníci venčit pejsky, jsou určeny právě pro tyhle psíky. Ještě na ně přijde nastříkat nápis K ADOPCI aby lidé kteří je potkají a měli by třeba zájem o nějakého psíka věděli kteří jsou k mání. Jednu nepovedenou jsem si nechala doma, protože když si Mates v lese plném hnědého spadaného listí usmyslí vzít roha, není v tu ránu vidět. Sice jsem musela udělat venku operativně nějaké úpravy aby se mu nesvážela k jedné straně a dobře mu držela, ale dalo se a já ho pěkně pořád viděla i když se snažil do toho lesa zalést....









A proč Mates na blátě jak je psáno v titulku? Protože tohle byl za celou cestu jediný úsek kde ještě byl sníh a navíc pěkne zmrzlý takže se nohy rozjížděly nejen mně ale i Matesovi a to má náhon na všechny čtyři! Jinak jsme se celou cestu plácali v blátě jak kachny....

22 komentářů:

  1. Dobrý nápad! Pěkně výrazné reflexní barvičky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u něj specielně je to třeba....dokáže zmiznout vcuku letu

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, vestička je pěkná. Alespoň Matese hned vidíš. Ale zmazal se pěkně. Promiň, je jak prase.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tys mě rozesmála. Kdyby ti Mates rozuměl- tedy uměl číst a byla jsi nablízku, tak tě nejspíš kousne za to prase...ačkoliv máš docela pravdu. I s tou vestičkou moc hezkou.   

    OdpovědětVymazat
  5. Adopční vestičky? Originální nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No jo Vendy když máš pejsky,tak zkrátka musíš. Proto je VendyW tak zdravá osůbka. Mates a orientační vesta.   

    OdpovědětVymazat
  7. Chudák, ten vypadá! Přesně jak psala Jarmilka Ale vestička mu sluší.

    OdpovědětVymazat
  8. Mates vypadá spokojeně - bláto mu nevadí.Od mojí švagrové Brita chodí okolo kaluží a obchází bláto jako baletka na špičkách.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahááá - Mates na blátě, ale v křiklavě oranžové vestičce, aby ho jeho panička měla stále na očích! Super obleček Vendy, taky máš takový? Aby tě viděl pořád Mates?

    OdpovědětVymazat
  10. [3]:Ono to nebylo těžké netrefit se do bláta, vlastně jsme jím šli až dotoho lesa kde byl ten sníh a pak zase po té samé blátivé cestě zpět. Je to tu teď šílený jak na podzim káceli a stahovali dřevo, tak jsou skorem všechny cesty dorasovaný....

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:Když svítí sluníčko tak tě vytáhne i do toho bláta....tak už jsem zvyklá, vytáhnu trekový kotníkový botky a jdeme. Akorát že jsem měla kalhoty zaflákaný skorem až ke kolenům.....

    OdpovědětVymazat
  12. [7]:No teď si zrovna zdravě nepřipadám, zae frkám chrchlám z nosu mi teče, škrábe v krku....

    OdpovědětVymazat
  13. [9]:Nemusím, jsem prostorově dost výrazná, takže mne určitě nemůže přehlídnout    !

    OdpovědětVymazat
  14. Jen v mém poschodí, kde je 5 bytů jsou tři psi a kolikrát si říkám, jestli někdo už spočítal kolik toho sežerou. Myslím, že by to jejich žrádlo zasytilo všechny hladové na světě. A navíc je kolem nich takové povyku.

    OdpovědětVymazat
  15. Takový oblečky musím na stavbách taky nosit, ale určitě ne kvůli adopci

    OdpovědětVymazat
  16. Zmoknute psisko je sice fesak, ale furt hovorim, proti jeho panicke nema sancu! TA musi aj zmoknuta, ufulana a momentalne aj ukaslana a usoplena vyzerat stale este lepsie, nez tento vyborny pes! Rychle uzdravenie a rychlo na (ne)male radosti, alebo ako sa to, ten novy projekt, vola...

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: No schválně si tam nastříkej K adopci kolik lidí se ozve .

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Nechaj toho, tak ako vyzerám, s opuchnutým nosom to nieje žiaden skvelý pohl'ad....

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Nos sa odsrobuje a je...gute Besserung a pekny den napriek kapesnikom.

    OdpovědětVymazat
  20. lillyenna10/8/14 19:10

    Ten Mates je krásnej

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....