19 března 2013

Neděle versus pondělí....

Myslím že moc dodávat
k následujícím obrázkům ani nemusím....



Ty v neděli kvetoucí krokusy, jsou ten menší trsík před tou hlavou

10 komentářů:

  1. Je to děs běs. Člověk měl radost z každého kvítečku, který se ukázal a zase máme po žížalkách.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vendy, máš na zahradě krásné krokusy .

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem tu hlavu našla. No jo,přikryl je sníh,ale ten dlouho nebude.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to k pláci,u nás sice nesnezí,ale zase fouká ostrý vítr,takze kyticky taky dostaly zabrat,ale kdyz na Stedrý den bylo 20°C,tak co k tomu dodat?

    OdpovědětVymazat
  5. Jen dodávám: Březen, za kamna vlezem.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Co k tomu dodat? Nic, jen , že 22.3. má být v noci mínus 8.   

    OdpovědětVymazat
  7. Počasí si s náma pěkně hraje,až mi to jde na nervy

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Teď mmentálně to venku vypadá sluníčkově, tak snad to zase roztaje....

    OdpovědětVymazat
  9. Tedy jestli mám hlasovat - rozhodně jaro, slunce, teplo, barvy.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To se ti nedivím, pro mne je to to samé.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....