19 března 2013

Jak se rodí krása....

Jelikož se mi chystala rozkvést orchidej
která mi nelkvetla dlouhé čtyři roky, napadlo mne zdokumentovat jak dlouho to takové rostlině trvá.
Pozorování jsm začala až v okamžiku, kdy už bylo jasné že to co se objevilo mezi hlízami jsou opravdu poupata
a ne nové hlízy. Takže fotit jsem začala až začátkem února, ale zárodky poupat se objevily už v prosinci. jen jsem
nechtěla předčasně plašit a radovat se. No a dneska ráno už byly krásně rozkvetlé tři květy....


12 komentářů:

  1. Zajímavý postup při tvorbě květu. Dobrý nápad. Taky jsem se divila, co se to klube v malém květináčku, kde několik let byly jen malé zelené listy a pak najednou taková krása. Hezký den !

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, kdybych viděla jen první dvě fota, tak bych myslela, že pěstuješ olivy.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé.Já s orchidejemi nemám zádné zkusenosti,vsak uz jsem psala....

    OdpovědětVymazat
  4. To je jak porod! Ty hlízy mi taky spíše připadaly jako olivy.   

    OdpovědětVymazat
  5. Jak už jsem Ti jednou psal,tak květinám vůbec nerozumím,proto díky za záznam porodu krásného květu

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tak zase rozumíš skvělému focení památek

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda časosběrné dokumenty.

    OdpovědětVymazat
  8. nádhera! jo příroda se nedá ničím překonat

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nevím proč mne to napadlo až u téhle, ale asi proto, že to trvalo tak dlouho a než jsem si byla jistá že to jsou opravdu květy a jelikož vím jak krásné, tak jsem si řekla že by to stálo za to. už proto, že není mezi lidmi až tak známá kvůli svým nárokům na chladnější pěstování, což dneska v panelákách  a bytech jaksi moc není

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že máš jiný druh orchideje než já - mám běžný "phallenopsis". Taky ráda dokumentuju zrod květu, ale takhle to poskládat do koláže mě ještě nenapadlo. Zase inspirace . Jinak s tím focením kytek "jak do atlasu květin" - z toho si nic nedělej, to já měla hodně dlouho než jsem to vymakala - level po levelu :). A je fakt, že jsem na makro fotku zatížená - a kolikrát si říkám, že bych měla fotit i něco z větší dálky a ne pořád zblízka :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....