16 března 2013

Mechový svět....

Když si včas všimnete, a máte možnost
fotit na opravdu dobré makro (u majitelů zrcadlovek či aparátu s možností výměny objektivů to je ještě lepší) tak máte možnost nahlédnout do mechového světa. Mě se to podařilo podvakrát, jednou s dešťovými kapkami a včera se zmrzlými kapkami, které mne právě svým třpytem zaujaly....I když právě ten krásný třpyt mi prostě ne a ne a ne se podařit zachytit.








38 komentářů:

  1. Super fotečky, já mám mechy rád, ale jsou to potvory, protože jsou velmi úzké a náročně se na ně ostří...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To mi povídej! S tím mým foťákem to je vždycky sázka do loterie, někdy mi pořád soustavně zaostřuje na úplně něco jiého než chci já....a jelikož nemám manuální ale automatické ostření je to někdy porod....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky. Mechy a lišejníky mám ráda. Jenže jsem je ještě nezkoušela fotit. Mám to do lesa daleko.

    OdpovědětVymazat
  4. Slzy skameneli ... ked ich pobozka slniecko, roztaju . Magicke zabery.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Tyhle fotky nevznikly v lese ale u nás na terase

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tak to ti děkuju za takovou pochvalu

    OdpovědětVymazat
  7. U takových fotek je hodně těžké ostření automatem. Ledové slzičky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  8. Znovu a znovu dokážeš okouzlit.

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní fotky. Třpytné.

    OdpovědětVymazat
  10. Démanty v mechu a kapradí^^,nebo to vyplakala víla Amálka?

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, bylo by to krásné naskládat jako sérii na zeď

    OdpovědětVymazat
  12. Velmi, velmi povedené. A já tem ten třpyt vidím.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]:No Pavel by zase určitě řekl, že ty rámečky ho ruší a že by to bylo lepší bez nich....

    OdpovědětVymazat
  14. [9]:Jo, jo, dosti....jsou okamžiky kdy mám sto chutí ho zahodit někam daleko

    OdpovědětVymazat
  15. [11]:Cha, když jsem se to naučila já nemám obavy že bys to ty nezvládnul. Jen to zkus a uvidíš že to taky půjde   

    OdpovědětVymazat
  16. [13]:Tak to se už těším

    OdpovědětVymazat
  17. [14]:Myslíš? Tak to jsem ráda, že se ti tak líbí.

    OdpovědětVymazat
  18. [15]:Tak asi mám moc vysoké nároky, nebo to prostě fotka není schopná zachytit, nebo to dělám špatně, ale ten prvotní impulz kterým byl ten třpyt v tom mechu mi tam prostě chybí...znáš to, když se třeba třpytí sníh ve slunci, nebo kapky rosy nebo kapky po dešti. Takové to jiskření! A to tam prostě nedokážu dostat.A je možné že to ani ten můj foťák není schopnej zachytit a já se namáhám marně.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]:Jo, líbí, mám ráda odhalené krásy přírody, tohle běžně okem nezachytíš. Ty poslední tři by byly Boží

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to jsou naprosto luxusní záběry...cítím z nich tu vášeň autora pro fotografování

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Když se nesoustředíš tak ne, to je pravda. A nereješ nosem v mechu

    OdpovědětVymazat
  22. Prchavý okamžik zmrzlé krásy.

    OdpovědětVymazat
  23. [26]: Máš pravdu, hodně rychle na sluníčku vyprchaly   

    OdpovědětVymazat
  24. To jsou super snímky,už mi to přijde takové otřepané,ale opravdu umíš.

    OdpovědětVymazat
  25. Takovéhle snímky se fotí líp kompaktem, než zrcadlovkou. Kompakt má mnohem větší hloubku ostrosti.

    OdpovědětVymazat
  26. Opět překrásné záběry, nádhera, znovu musím opakovat, že máš dar vidět pro mnohé neviditelné...   

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: To samé si říkám já o tvých grafických věcech

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Jen to ostření, to je kolikrát pěkná dřina anebo jsem prostě na to levá a dělám něco špatně....furt mi to zaostřuje jeinam než chci....

    OdpovědětVymazat
  29. [32]: Z toho si nic nedělej, mně taky.

    OdpovědětVymazat
  30. [34]: Prosím tě, vždyť ty máš také úžasné záběry a kolikrát o dost hezčí a hlavně kvalitnější!

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to jsou skutečné křišťálové skvosty.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak nevím, jestli má ještě potřicáté smysl opakovat, že ty fotky jsou nádherné, navíc mám pocit, že slovní zásoba obdivu už byla vyčerpána dávno dřív, než jsem dorazila, ale sluší se říc svůj názor i když se nikterak neliší od předchozích.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....