16 března 2013

A zase ty barvičky....

.....tentokrát opět v krásném západu slunce.
Včera totiž se snažilo sluníčko tu a tam vykouknout a v pozdním odpoledni už dokonce na obloze zůstalo a tak mohlo rozehrát opět tuhle krásnou a hodně barevnou podívanou. Málem mi ušla, jen čistě náhodou jsem se podívala z okna a viděla v oknech protějšího domu takové zvláštní zbarvení tak jsem se šla podívat proč...





12 komentářů:

  1. Tyto nádherné barvy nevěstí nic dobrého. Tedy pro mne. Znamenají hrozný ledový vítr, který člověka profoukne jako nic.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vidíš a dneska tu svítí sluníčko a právě že přestalo foukat. To včera to fučelo jak o život.

    OdpovědětVymazat
  3. To fakt není ani kapičku přibarvené?

    OdpovědětVymazat
  4. [5]:Není, vážně....jen je to focené jako vždy programem na západ slunce. On ty barvy jen trochu zvýrazní. Ty červené stromy bylo to první co mne zaujalo, ale strašně rychle to mizelo....

    OdpovědětVymazat
  5. Přechod od jemné opice po delirium tremens?

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Myslíš že sluníčko slavilo příchod jara?

    OdpovědětVymazat
  7. Příroda umí vykouzlit neuvěřitelnou paletu barev, to je něco úžasného, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že to znamená, že do tří dnů se rapidně zkazí počasí.

    OdpovědětVymazat
  9. To je úchvatný pohled a nevšední odstíny  a když si uvědomím, jak slabý odvar bývají fotky (aspoň ty moje) proti skutečnosti a celistvosti živého pohledu, musela to být dechberoucí podívaná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....