06 března 2013

Která ze dvou....

Dlouho jsem vám nedala zase
na výběr, která ze dvou stejných nebo podobných fotek se vám líbí víc a proč. Každá má trochu jinou úpravu která jí dodává na jiné náladě, nebo je podobné téma i když vyfocené jinak. Takže pár jich teď uvidíte a budu ráda když mi napíšete proč se vám líbí ta či ona fotka....těším se na vaše názory a zdůvodnění










31 komentářů:

  1. Z první serie se mi líbí víc druhá fotka,protože mám rád efekt mázlé vody

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí pátá a poslední fotka. Mám ráda barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí první fotky, protože je tam víc kontrastu. Ta druhá sada - no, to je asi něco v blátě, ne? Tak tam asi ta první. A z posledních dvou dvojic ty barevné. Mám radši barevné fotky, i když vím, že černobílé jsou teď hodně propagované.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To jsou olšové šištice na cestě

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: A já myslel že je to něco co ztratil tvůj pes.

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíce se mi líbí dvojice 5.+6.foto, obě! mají něco do sebe!

    OdpovědětVymazat
  7. 1. - je kontrastnější, 4. - je zřetelnější, 5. - je barevnější, zajímavější, 8. - je barevnější.

    OdpovědětVymazat
  8. ako ktorá fotka, pri prvých - prvá, pri druhých druhá - lebo na BW zaniklo to v strede :)tá voda sú dobre obe

    OdpovědětVymazat
  9. Ja ti neviem ... mne sa vsetky pacia. Tie farebne (aj tak su viac sede ako farebne- koniec zimy je sedivy), su trosku take veselsie.

    OdpovědětVymazat
  10. V první dvojici je to první fotka, je lépe vykreslená,

    OdpovědětVymazat
  11. První fotka se mi líbí jako první, tedy ta původní. Tentokrát zvítězily přírodní barvy. Totéž u druhé fotky, taky spíš ta přírodní než upravená.

    OdpovědětVymazat
  12. 1. dvojice: Ta druhá fotka moc řeže do očí.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc se mi líbí první a pátá fotka - jsou takové krásně barevné! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se líbí ty přirozené,však mě znáš.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]:Tak já to prachsprostě opíši od tlusťjocha- už se mi to nechce znovu psát. Jsou ale každá svým způsobem pěkné. Když vyfotím něco poměrně tmavě, taky to zjasním, aby bylo všechno na fotce vidět.

    OdpovědětVymazat
  16. Jestli ti to trochu pomůže, protože můj názor je neprofesionální, tak dodávám:

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: Tady s tebou jen souhlasím, mě ta čb prostě lahodí víc.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: To samé jak u Vendy, u téhle fotky mne prostě ta čb podstatně víc navozuje určitu atmosféru než ta barva....ale tím se nechci nijak chválit nebo chlubit, či se rozplývat nad svou genialitou     

    OdpovědětVymazat
  19. 1 a 6 jsou nejpřirozenější a proto se mně asi líbí

    OdpovědětVymazat
  20. Z první dvojice se mi líbí druhá fotka, protože mám rád hóóóódně dlouhé expozice, jen je na ní už vidět, že clona dlouhou expozici nestíhá a potřebovala by trochu vypomoct šedým filtrem.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:Tak u té třetí dvojice je to focené na stejnou expozici, je to vlastně jedna a ta samá fotka, jen trochu oříznutá a převedená do čb.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tak to bych vůbec neřek, v černobílé se mi to zdálo být máznuté víc .

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí fotky - 2.,5.,6., a poslední - ten barevný kontrast

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: No vidíš, jak zdání klame! asi že ta čb nějak víc zdůrazňuje to rozpliznutí

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: No a u té poslední jsem si říkala jestli jí vůbec nevymazat, protože mi připadala taková vcelku nijaká a nakonec se vlastně nejvíc líbí. A to je právě účel toho celého. Proto by se mi i líbilo to porovnání toho co se více lidem  a jak líbí na jedné stejné akci.

    OdpovědětVymazat
  26. Já spadla do spamu.. no to mě teda děsí...

    OdpovědětVymazat
  27. 1.serie první fotka se mi líbí víc, i když je tvrdší, přijde mi pravdivější

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: To jsem jen předzásobená z pondělka a úterka. Od té doby nic nového nemám, páč mi bylo blbě, dva dny jsem ležela a teď mám resty zase jinde...

    OdpovědětVymazat
  29. 1. První fotka je lepší, druhá není dostatečně prokreslená

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....