05 března 2013

A zase to předjaří....pár momentek

Mimo Matese jsem samozřejmě fotila i jiné věci kolem
sebe. Jen se moc nedají dát do ucelené série. Takže to jsou spíš jen takové předjarní momentky různých pohledů na přírodu....

Předjaří zahrádkářské (něco pro Katku)


Předjaří olšové


Předjaří lesně - pracovní


Tady mne nenapadlo nic jiného než Polibek


Předjaří nebo zima? A najdete tam Matese?



Tak si jdete v pohodě lesem kudy jste šli už za tu dobu nesčetněkrát a domníváte se, že vás nic nepřekvapí. Kdepak, překvapí a dost. Uprostřed cesty cedule Soukromý pozemek. S tímhle jsem se tedy ještě tady v lese nikde nesetkala. A co vlastně je ten soukromý pozemek? Cesta? Les nahoru nebo dolů? Kam až? A hlídá to někdo?


Předjaří březové


A předjaří jilmové, krásně se začínají pupeny vytahovat


Tyhle jsou ještě z loňska a už bez sněhové čepičky jak na minulých fotkách


A poslední předjaří, polní


14 komentářů:

  1. Zaujal mne polibek. Matese jsem našla vpravo vedle cesty! Soukromý pozemek je zajímavá nicneříkající cedule. To je, jako bych si koupila místo na Měsíci.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: No právě, tam totiž nevíš kde. Jestli je to ta cesta mezi těmi dvěma stráněmi....nebo stráně, obě nebo jen jedna....

    OdpovědětVymazat
  3. A mě se nejvíc líbí to předjaří zahrádkářské , asi proto, že jsem se zrovna vrátila ze zahrady

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi břízky a pučící pupeny.

    OdpovědětVymazat
  5. Bezva fotky, u nás uz tretí den svítí slunícko a sníh mizí ocividne(nekdy az zivotu nebezpecne padají kusy ledu ze strechy!)Ale jaro je nezadrzitelne tady!

    OdpovědětVymazat
  6. Matese jsem našla, taky máme podobné pohledy předjarní . Tající poslední sníh, ale ještě holé větve stromů, ale ve vzduchu už je cítit změna.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé fotky a těžko vybírat tu nejlepší   

    OdpovědětVymazat
  8. Matese jsem objevila. Tolik sněhu, kolik je u vás v lese, je ještě na naší zahradě. Zahradu bez sněhu docela závidím.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fotky....ani nevím,která je nejlepší,ale to snad nevadí.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tady už si pěkně na zahradě hrabu, tedy hrabala, teď ležím v posteli a alespoň jeden den se snažím vyležet ten sajrajt kterej mne zase chytil....

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc se mi líbí "předjaří olšové", Vendy, ale mám takové obavy, že předjaří se koncem týdne změní v krutou zimu!

    OdpovědětVymazat
  12. Polibek je skvělý, nic jiného tě snad ani napadnout nemohlo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....