27 března 2013

Bílá krása.....

....to je, když rozkvetly všechny květy na celogyne.
Takže ještě jednou a už naposledy tentokrát v plné kráse. A tím také máte pokoj od mých orchidejí, jiná zatím už nepokvete. Leda že bych obdržela nějakou novou. Jo, a berte že to je taková malá pauza mezi dalšími dávkami ledových fotek....







A že těch ledovejch fotek vás čeká hodně....

23 komentářů:

  1. Tak tomu říkám krása. Pěkných kytek není nikdy dost, tak jakýpak pokoj? Jen ať ti kvetou...

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, mám ráda bílé květy. Ještě jsem neviděla převislé orchideje, vždy jen rovné u tyčky.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Tahle rozketla prvním květem 18.3. a dneska rozkvetly poslední dvě poupata, tak se uvidí jak jí to dlouho vydrží....ještě mi totiž nekvetla co jí mám a první kdysi před dlouhými lety koupená jaksi nepřežila ani měsíc....ono je mnoho odrůd, jen ty phaly(u těch tyček) jsou tak nenáročné že jsou všude k dostání.

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu bílá nádhera! Ať ti dlouho dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Nadhera...ako kytica nevesty

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Vždytˇ ještě nebylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je nádherná, tuhle neznám.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Uz je pomaly najvyssi cas na leto! Jarou sa uz nebudeme zdrziavat.

    OdpovědětVymazat
  9. Pokochal jsem se! Ať žije umná zahradnice!

    OdpovědětVymazat
  10. Fredy Kruger28/3/13 00:38

    " Co je dnes lidem do zákonu !"

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera Už jsem z toho sněhu a mrazu jeden velký rampouch. A tahle krása mě moc potěšila. Budu si tady chvíli zírat, než odpochoduju do kanclu.

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera! Ještě nikdy jsem takovou kytku neviděla.

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Tak to bych brala hned. I třeba s kouskem jara nejdřív

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Přes zimu na chladné půdě, od jara co nejdřív a do podzimu co nejdýl to jde venku. Vloni chytla mráz že jsem se bála že je s ní konec a takhle se mi odměnila. To že jí mám teď v pokoji je jen proto abych si užila tu krásu.   

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Tady má svou velkou a nezastupitelnou roli matička příroda....já jí jen mírně pomáhám...

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Tak takovejhle blbů tu je na vsi dost, furt mi kradou kytky z truhlíků nebo rovnou celý osázený truhlíky

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: No a to tu ještě bude studenějc....

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem květinový maniak, jak sis už všimla, ale tuhle kytičku vůbec neznám - je krásná. No, já taky pořád fotím orchideje, protože mi doma dlouho nic nekvetlo - co taky, v zimě....Moc se mi líbí ta první fotka - ta hra se světlem a stíny..

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Je to orchidej která se moc neprodává a když tak buď u pěstitelů (to mám já) anebo možná na výstavách.Ale určitě ne v hobbymarketech.

    OdpovědětVymazat
  20. To je fakt parádní kytka! Vždycky vidím u orchidejí tak dva-tři květy a tohle je rozkvetlá nádhera.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....