26 března 2013

Živá voda...

Samozřejmě, že nikdy
neodolám a zastavím se u potoka a udělám vždycky pár obrázků. Tentokrát jsem fotila i zase krásné ledové šperky jenže jaksi blbec se špatným nastavením. Takže místo obrázků bylo jen bílo.... no holt chybička v Matrixu....



Ta jemná trojbarevnost není žádná moje hra, ale opravdu to tak bylo odstínované.






Rampouch sice moc živá voda už není, ale když tak zajímavě visely mezi těmi kořeny....


14 komentářů:

  1. Krásné fotky. Ale už bych raději viděla kytičky než led.

    OdpovědětVymazat
  2. Potěšila jsi mne, fotek s vodou není nikdy dost. Slyším zurčící potok! Jsem ale ráda, že tam teď nemusím.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: A to ještě bude led, jen počkej!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné i když studené fotečky   

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, zejména ta první. Ale když vidím ledové střechýle, musím říct, že už mi zamrzají i zuby. Aspoň mám ten pocit...

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Jo a bude hůř, tedy alespoň tady u mě, ale jak teďkoukám ven tak i tam. Včera to ještě šlo ale deska už zase jemně sněží....

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná živá voda, moc se mi líbí i ty rampouchy - vypadají jako šperky ledové královny

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Voda je moje slabůstka...asi proto že jsem Ryba

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:Ty vado - ty jsi Ryba? - já jsem taky Ryba!!!!! Já u vody vždycky pookřeju - nejradši bych teda žila u moře, jezera...ale ještěže mám kousek za panelákem na konci města místní říčku...chodím se tam venčit s foťákem - ale teď zimě eee....

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: jo, jo Ryba, Ryba....a vodu taky můžu, v létě na bazénu trávím každou volnou chvíli, ještě v Prazej sme se chodili louhovat do Podolí nebo pak nám postavili blíž bazén v Jinonicích.A vidíš, doteď jsem ještě u moře nebyla....

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Vidíš a to jsem dnes vytáhla žaluzky a zděsila se - od rána sněžilo a to docela dost. Naštěstí bylo kolem nuly a sníh se rozpouštěl...fakt už mě to nebaví.   

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Však mě taky, jak vidíš začíná mi z toho hrabat a tak už zase píšu básně....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....