01 února 2013

Z krajiny....

Po potoce, stromech a ledových výtvorech mi zbyly z procházky obrázky zařaditelné
do kategorie Krajina. Doufám že se budou líbit stejně jak ty předešlé....Příště
nakoukneme trochu do Ústí a zase se vrátíme do Litomyšle.

Kostel u nás ve vsi. Přiznávám, že je to ostudné, ale já nevím komu je místní kostel zasvěcen,
a nenašla jsem to ani na stránkách obce. Holt se budu muset vypravit k němu a podívat se.
A to tu bydlíme 22 let. Hrůza!



Byly dvě a hrály si se mnou na schovávanou....šla jsem sice hned za nimi, ale zbyly po nich jen
otisky kopýtek ve sněhu. Za to včera mi mrchy málem vlítly v prostřed vesnice pod auto...


Tenhle sloupek už jsem tu jednou měla, ale takhle sám, uprostřed sněhu vypadal děsně smutně...


Když není listí na keřích tak se u šeříkového keře vyloupl i jeho kamarád...


Přehrada nesmí samozřejmě chybět...


Altánek u veřejného tábořiště. Postavený zcela nedávno...tábořiště je součástí naučné stezky,jsou tu ukázky toho jak zní třeba různé druhy dřeva, jak se po slepu chůzí na boso určují různé povrchy a pod.



Překvapení na cestě. Netušila jsem, že přímo tady ve vsi má někdo jezdecké koně.Prý dokonce tři a ještě s nimi snad ve výběhu i lamy. Myslím že mám další cíl pro výpravu.


Tahle druhá je o chlup lepší i když jsou oba trochu uříznutí. Měla jsem tam pořád nazoomováno s předchozí fotky. Nechtěla jsem použít blesk aby se koník nelekl a neshodil jezdkyni. Proto není skoro vidět a zesvětlení v programu by udělalo nehezký efekt.

8 komentářů:

  1. Moc krásné zimní fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zimní fotky. Zajímalo by mě, na co jsou ty kameny. Co znamenají?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Sloupky na plot....dřív tam byl asi nějaký malý pozemek. Nejdřív jsem myslela že je tam jen ten jeden ale když slezlo listí tak jsem zjistila že tam jsou tři. Byli zarostlí v keřích.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Kdepak ses schovávala ?

    OdpovědětVymazat
  5. krásně zadumané fotky! hodily by se jako ilustrace k poezii...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Sice mě to napadlo, ale když je vidím jednotlivě, tak se mi zdály k něčemu jinému.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Zajímavé,že jen na Tvém blogu....asi tam byli  trpaslíci a teď se odstěhovali...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....