01 února 2013

Trávové a lístkové....







18 komentářů:

  1. No pěkné fotky, krásně zachycená zimní krajina.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já děkuji moc za pochvalu. Jsem ráda že se líbí

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou opravdu hezké fotky. Že bych začala mít ráda zimu?

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, přímo umělecké fotky. Ta první je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Zkus to . Já jí tedy nemusím, ani náhodou, ale není zbytí tak se snažím najít a ukázat alespoň to hezké co na ní někdy nacházím

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: To jsou trávy okolo přehrady, ty rozježené jsou sítina. Pěkně mi při tom křupal led pod nohama, bylo to tak napůl nad vodou a napůl na břehu, ale i tak jsem mizela rychle pryč. Není tam žádná hloubka, ale nechtěla jsem mít v botách vodu

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! ještě, že se umíš dívat a vše nám takhle krásně přiblížíš!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se mi líbí,hlavne ty jehnedy!

    OdpovědětVymazat
  9. vlasatá nádhera!krásné, u nás už je ale po všem...

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:Mě se líbilo u těch jehněd a pupenů na větvičce, že v té černo - bílo - šedé krajině tam na nich byla barva! A že nad tou vodou tak krásně vynikaly.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty rvní fotky jsou jako namalované tuší

    OdpovědětVymazat
  12. Ta první je nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny moc hezké, ale ta poslední je prostě unikátní.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]:Já už jsem ten samý  list jednou na blogu měla, ale nedalo mi to a šla jsem ho blejsknout ještě jednou a ten sníh tam byl taková třešnička

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Lehnout si na záda....na to se dneska nesmírně těším. Vstávat o víkendu o půl šesté není můj šálek kávy, zvlášť když si jí ani nemůžu v klidu vypít, ale cucám jí za jízdy autem....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....