02 února 2013

Kapková světýlka....

Při středečním okruhu jsme začínali v Ústí na Orlicí v takových velmi oblíbených destinacích jako je
finanční úřad, OSSZ nebo VZP. No ano, nastal čas podávání daňového přiznání. Letos jsme to zvládli
rychle (však jsem utoho seděla celé dny) a tak aby muž nemusel platit ty nehorázně vysoké
zálohy na sociálce a zdravotním, vyrazili jsme to podat už teď. A vyplatilo se....nejen že
letos mu vyšla daň nulová, ale ještě navíc se mu zálohy snížili dohromady o čtyři tisíce
a tím že si dělal přiznání sám ještě navrch ušetřil za poradkyni....tak doufám, že
ho to v té hodně napjaté situaci také trochu uklidní a že zase za dva měsíce pro
něj nepojede rychlá. I když se říká do třetice....dvakrát to už máme za sebou!

A jak jsem tak brousila po městě, v místech kde se tyto instituce vyskytuj,í potkala jsem
v jedné zahradě javory na kterých svítili malinkaté hvězdičky světýlek. A žádná elektrika,
jen a jen příroda. A světlo blesku, protože bylo zamračeno a poprchávalo. Vypadalo to
jak kdyby těmi stromy vedla optická vlákna a na koncích svítila....





Je to jen zlomeček té krásy která na těch stromech svítila a stejně se to nepodařilo zachytit
tak jak to opravdu krásně vypadalo....

29 komentářů:

  1. [2]: No co ti budu vyprávět, fotilo se pěkně hnusně. Jak bylo mokro a zataženo tak to žralo světlo až hrůza, a ani blesk moc nepomáhal.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to jsem ráda, že to tak vypadá. mě se to ohromně líbilo a jen jsem se modlila aby ty fotky vůbec za něco stály.

    OdpovědětVymazat
  3. První fotka je fantastická, ale trochu mě ruší pozadí, ovšem pokud to nešlo jinak, nevadí.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Moc se mi líbí třetí fotka.

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, vánoční stromeček!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No nešlo....zkoušela jsem to ze všech možných úhlů kam jsem se dostala a jedině takhle jsem jí dostala do záběru tak, že nebyla úplně černá na černém pozadí....a to už je ořez, kdybych jí ořízla ještě víc už by tam byl šum jak hrom.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: No takovýhle tu fakt s těma optickejma vláknama na koncích prodávali Vietnamci. Vánoční stromečky.Umělohmotný

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: To znám, pozadí je vždycky problém...

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: No právě, ty znám! To jsou ony!

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: A navíc v tom tmavým dni kdy to světlo úplně pohlcovalo, nic moc....

    OdpovědětVymazat
  11. No proste:kdo umí umí a kdo neumí.....? Je to kouzelné....

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně jsi to zachytila, nádhera. Klidně zarámovat a pověsit na zeď

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavé zimní plody.

    OdpovědětVymazat
  14. jako z pohádky...to vypadá na elfí stromy

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera, jak to, co příroda načančala, tak tvoje fotky.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta první se mi líbí nejvíc i kompozičně. ¨Lístek zapomenutý z minulého roku působí zvláštním dojmem.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Teď jsem si rámovala jiné, něco synovi do nového bytu a něco domů. Přivezl mi rámečky na výstavu kamarád tak jsem se do toho dala, a mám dojem že si bude muset cestu do toho obchodu ještě jednou zopáknout

    OdpovědětVymazat
  18. [17]:To ano, mnohem hezčí než ty původní "nosáky"

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Vítám tě a děkuji za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:Hele na žádnýho jsem nenarazila....asi jim bylo zima a nemají rádi déšť...

    OdpovědětVymazat
  21. [20]:Zřejmě ten strom měl k tomu lístku nějaký bližší vztah, že se s ním nechce rozloučit

    OdpovědětVymazat
  22. Krásně´s to světlo pochytala.

    OdpovědětVymazat
  23. [26]: Tak dělala jsem co se dalo

    OdpovědětVymazat
  24. Já to pořád říkám,že umíš zachytit detaily. Krásné.

    OdpovědětVymazat
  25. Nádhera! Pohádkové fotečky...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....