23 února 2013

Vločkování poprvé.....

Ve čtvrtek svítilo sluníčko tak nesměle už od rána a jak se třpytil
napadaný sníh vzala jsem foťák a šla něco vyfotit. Ovšem přišla jsem při tom focení na to, že díky mrazu jsou vločky krásně jednotlivé, pěkně oddělené a navíc že někde krásně vystupují jednotlivé vločky z reliéfu. Začala jsem tedy obcházet zahradu a pozorovat kde jsou jak vločky dobře viditelné. Sama jsem byla překvapená co z toho vzniklo. Při prvních obrázcích vloček které jsem uveřejňovala a okomentovala tím, že to ještě není ono, se mne ptala jedna blogerka jak si tedy představuju jak by to mělo být ono. Řekla jsemjí že až to bude ono pozá to. Takže Majko, tohle je teprve to pravé ořechové jak jsem si to představovala!

Přijměte tedy pozvání na první z výletů do světa jemné krásy sněhových vloček....

















26 komentářů:

  1. Jů, to jsou vločky jak z "Pohádky z mechové chaloupky"

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné vločky. Podařilo se ti zachytit jejich kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, všechno foceno tím tvým kompaktem?

    OdpovědětVymazat
  4. Existují stovky druhů vloček a jsou to v podstatě krystalky. Jeq

    OdpovědětVymazat
  5. Promiň, nějak mi to tady komentuje až bych na to klikl.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, nemám slov.

    OdpovědětVymazat
  7. Malé zamyšlení: při pohledu na tvé fotky jsem žasla, jak jsou sněhové vločky dokonalé a nádherného...a my na to nadáváme... Vida, jak je lidské vidění omezené... O rozumu nemluvě...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsou hotový umělecký díla, krása Vendy, jenom zírám...     

    OdpovědětVymazat
  9. detaily sněhových vloček máš opravdu nádherný

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Přesnější specifikace mého foťáku je ultrazoom. Ano to je foceno jím. A popravdě dost naslepo, nebrala jsem si brýle, páč by se mi venku mlžily. něco bylo přes hledáček, ale něco i přes displej na kterej jsem stejně neviděla   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Jo, jo zadařilo se, sama jsem byla překvapená, ale na něco takového jsem čekala že se podaří.

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Chápu že si chtěl asi pochválit a že ti to nešlo . Variabilita vloček je neskutečná a žádná není stejná.

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Tak nějak, ale i když se na ně člověk dívá v celku tak to někdy stojí za to....dneska jsem zase v té chumelenici vyrazila ven a stálo to za to. Ticho, jen křupal sníh pod nohama, nikde nikdo....

    OdpovědětVymazat
  14. Tak nevím, koho víc pochválit. Přírodu,že to tak pěkně vytvořila, nebo Tebe že si to tak skvěle vyfotila ?

    OdpovědětVymazat
  15. Jůůů - to je fakt nádhera.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsou krásné, jako z krajky nebo vyfoukané ze skla.

    OdpovědětVymazat
  17. Teda, te´d jsem byla u PC docela hrubá. Když jsem uviděla první vločky, tak ze mě vyšlo "Ty vole". Prostě jsem zůstala pav. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: V tomhle případě oboje, přírodu dokonce dvojnásob, za to že stvořila vločky, za to že stvořila mě a mě za to že jsem to tak pěkně vyfotila ....

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Tak takhle jsem si to celou dobu představovala ty fotky, že se podařej jednotlivě pěkně v detailu....dneska už to taje, prší a asi brzy to sleze a bude zase čvachtat zahrada až hrůza.

    OdpovědětVymazat
  20. filigránové šperky z ledu

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: I tak se to dá popsat

    OdpovědětVymazat
  22. Opravdu ledová krajka. Jak psal DRAK, vypadá to jak ledové šperky.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Byly by to nádherné předlohy, to je pravda.

    OdpovědětVymazat
  24. Zadařilo se skvěle, Vendy, smekám před tebou!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....