22 února 2013

Sluníčko, sníh, sluníčko a všechno dohromady...

Po úterní metelici byla středa taková roztodivná. Konečně se na chvíli ukázalo sluníčko a to tedy po hodně dlouhé době, sice bylo rozpačité jestli se má na obloze držet nebo ne, a tak ho občas převálcovalo chumelení které připomínalo spíš roztrženou peřinu a peří létající všude kolem. Pak se zase na to sluníčko raději podívalo jenže se mu to moc nelíbilo a tak s zas schovalo. Ale ukázalo se a i to stačilo na to aby se mi nálada o dost zlepšila...a v jednu chvíli dokonce sluníčko svítilo přes závoj sněhu....

20 komentářů:

  1. Sakryš, mám nějakou chybu v Matrixu, hopsají mi tu pořád na střídačku 3 fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Nebo je to nějak schválně a já jsem zabržděná a nedošlo mi to?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No hopsat by mělo sedm. Spíš než hopsat tak se měnit.

    OdpovědětVymazat
  4. Se sluníčkem vypadají fotky hnedle líp.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Včera bylo ještě víc na nebi. A dýl. Dneska už zase zataženo a opět jemně sněží. Naštěstí to není už tak intenzivní a doufám že ani nebude podle toho co včera říkali v počasí.....

    OdpovědětVymazat
  6. Máte nádhernou zimu,u nás je zima,sníh poletává,ale nedrží se.Mně skolila chřipka.

    OdpovědětVymazat
  7. Takováhle zima by se mě mohla i líbit U nás od rána sněží a je zataženo se silným větrem a to není pěkné ani z okna

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: No jo, novinky    Pak nemám být zmatená

    OdpovědětVymazat
  9. Nejhezčí je ta závěj.

    OdpovědětVymazat
  10. Takovouhle zimu mám rád dokonce i v únoru . A díky za přání, potěšilo mě .

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé záběry. Možná to ještě navíc umocňují černobílé fotky.Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:To je sice fajn, že se ti líbí, jenže za celou zimu mi chybí strašně sluníčko, letos svítilo hrozně málo.....

    OdpovědětVymazat
  13. [7]:Tady už zase dneska od rána sype, a včera poletoval odpoledne....z okna to jde, ale od pondělí to zase bude naprd protože má pro změnu pršet. Takže lahůdka!

    OdpovědětVymazat
  14. [11]:Tak kdyby v únoru JEŠTĚ taková byla tak mi to je jedno, ale nemám ráda když TEPRVE v půlce února taková zima začne

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:Přiznávám se, že nějak nerozumím tvé otázce. Pokud směřuje k tomu, že je nicneříkající jen prostě zasněžené stromy tak možná. Ono prostě někdy se atmosféra vyfotit nedá. Mě se líbil kontrast mezi chumelením a svítícím sluníčkem. Zvlášť když jsem to srovnávala s tou chumelenicí den před tím, kdy bylo zataženo a navíc foukal silný vítr....

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, super gifová přehlídka. Jen by mě zajímalo, jak to ti vzal blog, protože to musí mít hodně mega... vím, že s tím jsem měla před časem problémy. Ale třeba se poměry zlepšily a už jdou nahrát i více bajtové fotky...

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: možná že autorka komentáře si prohlédla jen  jednu fotku a hned šla psát komentář, aniž by si všimla, že následují další...

    OdpovědětVymazat
  18. [19]:Autorka je autor . Bere mi to bez problémů, tak jak to v tom PhotoScapu udělám a uložím tak to vezme, ale možná to je tím, že já si tam ty fotky přehrávám v rozměru 640 pixelů. A je tam možnost si i určit velikost plátna.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....