24 února 2013

Vločkování podruhé...

Ještě jednou vás pozvu do makrosvěta sněhových vloček.
Když jsem tak chodila po zahradě a fotila, a občas si tu kterou focenou vločku blbec shodila buď rukou nebo objektivem, byla jsem jak u vytržení. Tolik krásných námětů a možností skýtal ten zmrzlý sníh! Kdyby mne už nezačaly zábst ruce, tak bych tam běhala snad do večera a vás pak zahltila fotkama na dlouho dopředu. Ale čeho je moc toho je příliš, byť jde o krásu vytvořenou přírodou tak dnes vločky podruhé a naposled. Z některých fotek jsem dělala různé výřezy, tak se některá vločka i opakuje. Buď ve výřezu nebo v celkovém záběru či po použití barevného efektu.Teď už venku prší a za chvíli bude veškerá bílá pryč....

















33 komentářů:

  1. No jak tohle můžeš vyfotit, to je prostě nádhera. měla bys ty fotky někde vystavovat. Já na tom můžu oči nechat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No nevím, jestli to je na vystavování, hlavně bych na to asi neměla momentálně finance....

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vločky jsou pohádkové, to ti povím! Moc se mi líbí tvé obrazové fotografické fantazie - i v různých úpravách.

    OdpovědětVymazat
  4. Vločky jsou jako křišťál, máš nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím,že nějaké popisování těch fotografií je zbytečné. Stačí jedno slovo NÁDHERA

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nádhera! Jedna krásnější, než druhá...

    OdpovědětVymazat
  7. Existuje kniha vloček, ale myslím že jen v němčině.

    OdpovědětVymazat
  8. Niekde som cital, ze neexistuju dve rovnake vlocky. Ze ta forma je vzdy ina.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné obrazy. Mně se líbí nejvíc ten předposlední. Pokud by to vůbec ještě šlo, zkusil bych u něj víc zaclonit a prodloužit expozici. Ale neber moje kibicování moc vážně, jsou to moc pěkné fotky .

    OdpovědětVymazat
  10. Ledové království. Jsou to moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy to je nádhera,moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Tak daleko jsem se ještě nepustila, ale dala jsem si zvětšit jednu fotku na A3 a musím říct že to nevypadá špatně. Asi sedm jich mám na A4.

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Za celou zimu byla tahle konstelace k focení jen podvakrát. Takže to byla náhoda že se to dalo takhle vyfotit i tím co mám k dispozici.

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Díky . Neskromě s to myslím taky

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: A od tebe samozřejmě taky....

    OdpovědětVymazat
  16. [8]: Tak od tebe si té pochvaly cením stejně jak od Čerfa dvojnásob.

    OdpovědětVymazat
  17. [10]: Kdysi v ABC byl takový článek s fotkami a malým jakoby atlasem vloček i s popisem za jakých okolností jaký tvar vločky vzniká.

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Myslím, že ty vločky jsou hezčí, i když nemají zase takovou trvanlivost jako fotografka ! Leda snad na severu, tam si myslím že by se nějaká vločka přes padesát našla

    OdpovědětVymazat
  19. [12]: Naopak, jen kibicuj, ráda poslechnu rad lepších a zkušenějších fotografů. . Jinak to je výřez z větší fotky, byla tuším v tom Vločkování poprvé....já se specielně k téhle na té šňůře na prádlo vracela asi třikrát.

    OdpovědětVymazat
  20. Vločky jsou neuvěřitelně nádherné, je to jak od profesionála.

    OdpovědětVymazat
  21. Kráné v tom namodralém odstínu. Právě v tom si trochu kouzlila, ne?

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Tam je ten efekt součástí toho rámečku, buď ho můžeš nechat, nebo ho zrušit. Mě to ale k těm vločkám a ledu tak nějak pasuje. Vždyť když je sníh a hodně mrzne je krásně domodra.

    OdpovědětVymazat
  23. Wendy k tvojim prekrasnym fotkam vlozim kusok ( velky kusok, sorry) jedneho textu o vlockach, uryvok z knihy  Mariana Mojzisa " Jeden vydych kona"

    OdpovědětVymazat
  24. [26]:Zajímavý elaborát! A poučný. Díky za něj

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: Kdepak zkušenější! A už vůbec ne lepší. Jen okouzlený kolemjdoucí

    OdpovědětVymazat
  26. [28]:No to by si asi nedělal výstavu fotek, že....kdybys nebyl lepší....já bych na to odvahu neměla protože si říkám, že jsem pořád jen děsnej amatér kterýmu se čas od času jedna dvě fotky povedou....

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: To, že pořádám výstavu, ještě nic nevypovídá o kvalitě fotek. Spíš o chuti jít veřejně s kůží na trh, což je jedna z nutných vlastností blogerů . Ale jinak jsem samozřejmě jen okouzlený amatér, což beru jako velmi pozitivní věc, protože amatér je - pokud jde o původ slova - ten, kdo něco dělá s láskou a rád .

    OdpovědětVymazat
  28. [30]:Tak to si povíme jestli se na tu tvou výstavu dostanu, budu dělat všechno proto aby jo. Tak musím říct že fotíma píšu opravdu s láskou, někdy až hraničící s posedlostí a exhibicionismem

    OdpovědětVymazat
  29. [31]: Rozhodně se budu těšit

    OdpovědětVymazat
  30. To je nádhera, Vendy, vločky jsou fantastické, podařilo se ti je skvěle vyfotit.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....