25 února 2013

(Do)pohodovky....

Ve stejný den kdy vznikly fotky vloček jsem ještě udělala pár výcvaků i jen tak po zahradě, protože bylo tak krásně nasněženo a sluníčko do toho trochu nesměle začínalo svítit. Na neostříhaných trvalkách
narostly sněžné čepičky, na oblíbeném klematisu taky a v ozdobných travách
se to jen blýskalo vločkami... Takže dneska jsou to pro změnu fotky milé,
do dnešní nepohody.









A něco si nechám na příště, ať to tu všechno hned nevypláznu Mrkající.

21 komentářů:

  1. Paráda. Zima je hodně fotogenická, ale vyžaduje i skvělou fotografku a to se daří

    OdpovědětVymazat
  2. Narodila ses v krásný den, tak buď opatrná s hlučnými oslavami ať si sousedé nemyslí, že slavíš Únor.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Dneska si pustím svůj lampion štěstí, který tu mám už dva roky od padesátky, kdy jsem na něj zapoměla, tak spíš že bych je podpálila . Nicméně v tom obležení komunistů které tu máme kol dokola bych si ještě udělala oko!

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, srdečně gratuluji a přeji hodně štěstí a zdraví. Škoda, že nemám smajlíka, kde bouchá šampus.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné narozeniny! Fotky jsou hezké všechny, mně se nejvíc líbí 4. a 6.

    OdpovědětVymazat
  6. Připojuji se k zástupu gratulantů.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Šáňo sice nebouchám, ale mám tu vynikající tramín .A děkuju!

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy jsi zřejmě ta nejlepší blogová fotografka, fotíš krásu přírody a né žádnou lidskou umělotinu, či nádherné mládí ke kterému krása samozřejmě patří, takže na co ho obdivovat, že? Příroda je ale krásná sama od sebe, nepotřebuje žádných úprav, ani umělých zásahů...

    OdpovědětVymazat
  9. Obdivuji tvůj talent na focení, opravdu nad tvými fotkami pokaždé žasnu. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  10. Opět krásy ranec, ale co to čtu v komentech, ty máš dnes slávu velikou, tak ti přeju splnění tvých snů a hodně inspirací při focení a samozřejmě zdraví a štěstí milá Vendy.   

    OdpovědětVymazat
  11. Este raz cely naklad stastia. (Aj zdravemu moze padnut snehova kryha na hlavu, stastie musi clovek mat.)

    OdpovědětVymazat
  12. Druhá a pátá fotka se mně líbí nejvíce a symbolicky se tyto číslice objeví v tvém věku.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Víš, já si to zas tak nemyslím, je spousty ještě lepších kterým já tiše závidím jejich umění fotit. Ale jsem ráda že si too mě myslíš, a kdo by nebyl!

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Děkuju moc! Doufám, že to co jsem ti připisovala v komentu ktěm orchidejím ti nějak pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Ó děkuji ti velkomožný . No tak bylo by to docela fajn, mít tyhle zkušenosti s tím co mě v té době potká zařídila bych se asi úplně jinak. Leč neí to tak a nezbývá než být spokojen s tím co je a nemyslet na to co třeba mohlo být.

    OdpovědětVymazat
  16. Vendy, připojím se ke gratulantům. Přeju ti jen to nejlepší, splnění i těch nejtajnějších snů a pořád tak dobré fotografické oko.

    OdpovědětVymazat
  17. Jeden den si nezapnu kompl a hned prošvihnu Tvoje narozeniny Takže Ti sice pozdě,ale zato upřímně přeju všechno nej,nej,nej,....

    OdpovědětVymazat
  18. [20]:Tak kdyby to tu neprofláknul Pavel tak to taky vědělo jen pár lidí. Takže já ti moc děkuju za přání....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....