26 února 2013

Trocha barviček a jarní pohody....

Protože momentálně stále jsme ještě zavalení zimními fotkami
takže malá vsuvka v podobě jarních kytiček určitě přijde každému vhod. Ty krásné plno i neplnokvěté petrklíče si dcera přivezla z Hornbachu a na parapetu v pokoji si udělala své malé soukromé jaro kam se chodím kochat i já...A narcisky a modřence už prodávají rychlené v městě v květináčích. Kdybych se nebála, že ještě přijdou mrazy, dala bych už na okna zase truhlík se základní výsadbou kam do doby než jsou, nebo po tom co odkvetou begonie dosazuji sezónní kytičky, na jaře petrklíče a narcisky a na podzim chryzantémy a macešky.

18 komentářů:

  1. Už jsou ty barvičky potřeba. Té bílé, hnědé a černé už bylo dost.

    OdpovědětVymazat
  2. To je příjemné barevné a voňavé osvěžení. Už aby to bylo in natura.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak, tak...pravdu máš

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Dneska bylo nádherně, sluníčko, azurová obloha....takové správně předjarní...takže možná ty barvičky i za chvíli budou....

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si tu koupila anglický muškát a čekám s ním na jaro   

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:To už u vás prodávají angličany? Tady začnou až tak za měsíc nejdřív....mám je moc ráda, jen bohužel málokdy vydrží déle než tři roky.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Dneska bylo krásné předjaří. Azurová obloha, sluníčko, docela už i zatápělo....ptáčci už se snažili....paráda

    OdpovědětVymazat
  8. Hurá ....jaro je tady....teda alespoň na okně v květináčích.   

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takové jaro by se mě taky šiklo Krásný design

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes uz nebol na zahonoch pred domom sneh.Bol krasny slnecny den. Ale snezienky este ani nevyliezli. Ale su tam viem o nich. Ale vtaci, ti uz spievali o dusu

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Byla jsem dneska venku a máš pravdu, byl to luxusní den, hlavně po tom nekonečně dlouhém šedivu co stále vládlo....

    OdpovědětVymazat
  12. Mam uchylku. V "mladi" (kedy to asi bolo, uz sa npamätam!) som maloval tolko "kytic" na predaj, ako prilepsenie k stipendiu "coby zenaty student", ze uz kvetiny vidiet nemozem, nechcem. No tak dobre, necham vladnut milost* a zhovievavo poviem: pekne!

    OdpovědětVymazat
  13. [15]:Já si myslím, že by mohla být Vaše Výsost projednou přející a nám kteří kytky milujeme ten pohled dopřát

    OdpovědětVymazat
  14. Už se nemůžu dočkat, až ten bílý hnus zmizí. Parádní barvičky.

    OdpovědětVymazat
  15. Pižlík2/3/13 16:38

    Já si těmi kytičkami v květináčích vždy přivolávám jaro.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....