27 února 2013

Poslední (snad) zimní....

Opravdu pevně doufám v to, že pro tentokrát
jsou tyhle sobotní chumelenicové fotky už v této zimě poslední. I když matička příroda nám chystá různá převapení, taková sněhová nadílka už byla opravdu poslední. Budu se asi zdát divná, že lezu ven v takovém počasí, je to už podruhé kdy jsem vánice nevánice vyrazila na procházku a fotit. Nevím, možná jsem utajený milovník kalamit, a jiných přírodních hrátek, nebo prostě ten deficit čerstvého vzduchu už byl tak velký že mi bylo jedno jestli sněží nebo ne a já vyrazila ven....tentokrát jsem vzala sebou Baka, protože na přízemáky už bylo toho sněhu přece jenom hodně....





Můj oblíbený sloupek











10 komentářů:

  1. Jsi opravdu odvážná, že vylezeš do takové chumelenice. Ale fotky jsi pořídila krásné. Líbí se mi potůček.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná série zasněžených fotek i s krásným černým mazlíčkem. Přeji sluníčko v duši a úbytek sněhu.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné sněhové nadělení! Nejvíce se mi líbila fotka sedmá, asi proto, že je na ní voda.

    OdpovědětVymazat
  4. Zimní pohádka! Jsi skvělý lovec.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak Ti závidím, já vylezl jen tu hromadu odklízet a jak vidím,měl jsem se na to ... a radši vzít foťák a někam vyrazit

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:Ten už naštěstí zmizel, i když je to teď takové rozblemcané. Listí které jsme nestačily na podzim s dcerou uklidit, tráva slehlá....a teď ještě začne úklid minových polí po psech....

    OdpovědětVymazat
  7. [2]:Ono už to fakt bylo potřeba, takže sníh nesníh šla jsem

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Tady chodník uklízí obec páč si ho tu prosadila. Jelikož si vzali nějaký kus našeho pozemku tak jsme souhasili s tou podmínkou že si to budou uklízet oni...když si to prosadili....

    OdpovědětVymazat
  9. Pižlík2/3/13 16:37

    Tolik sněhu! Skoro jako na horách!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: No napadlo tu nějakých 20 cm možná o pár čísel víc. A v neděli už bylo odpoledne jen sedm, osm...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....