27 února 2013

Stromy v bílé....

Jak se na té čerstvé bílé odrážely
holé staré švestkové stromy, došlo mi, že jsou vlastně velmi fotogenické. Jemné větévky na bílém pozadí, zvláštní tvary. Ještě krásnější jsou v době když jsou v obláčcích bílých květů, což už snad nebude tak dlouho trvat...ale i břízy nebo duby či staré bezinky mají svůj půvab když se odrážejí od čerstvého sněhu či s bílou duchnou na větvích.








22 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky. Příroda v bílem je úchvatná, fotím ji pořád dokola.Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás už takýto obraz nenájdem.Po sobotňajšom daždi zostalo snehu málo a keďže sa ešte aj oteplilo, úplne zmizol. Zajtra máme mať 11 °C. Fotky zasnežených stromov máš krásne.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten červenej plot hezky ladí s tím sněhem.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:No vidíš a takhle bylo u nás právě v sobotu . Za to v neděli začalo pršet a pršelo i v pndělí takže tu jsou už taky jen takový smutný rozblemcaný zbytky....

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Tak já jelikož nemám moc šancí vyfotit něco jinde tak lozím tady po cestách okolo a fotím...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Taky jsem si všimla . Plot i domek...

    OdpovědětVymazat
  7. První fotka je moc zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta druhá. Se mi líbí nejvíc. Ale i ostatní fotky jsou velmi fotogenické. Jak ty to děláš, že ti ty stromy tak pěkně pózují?

    OdpovědětVymazat
  9. První a třetí se mi líbí nejvíc,ale i ostatní jsou dost dobré

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou krásné.Kdyz jsi vzpomenu jak jsme na vánoce meli 20°C a ted porád sníh a sníh!Uz se nemuzu dockat jara.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to nadhera, su ako pod perinu

    OdpovědětVymazat
  12. Zasněžené stromy jsou úchvatné, Vendy, jen škoda, že sníh nevydržel aspoň týden!

    OdpovědětVymazat
  13. Prva uplna bomba! (S tym plotm.)

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky vypadají nádherně. Možná už ale se sněhem končíme, je docela teplo.

    OdpovědětVymazat
  15. Ano, klasická kombinace černá - bílá má vždycky své kouzlo a nikdy nezklame. Ty s tímto fenoménem umíš skvěle nakládat.

    OdpovědětVymazat
  16. [8]:Neutíkaj a stojej na místě . To je pk jednoduché....

    OdpovědětVymazat
  17. [10]:Taky už čekám jak na smilování na to teplo.

    OdpovědětVymazat
  18. [11]:To bylo všechno, krásně přikryté bílou. Já fakt ale doufám, že naposled...

    OdpovědětVymazat
  19. [12]:Nikdy mě to nějak nedošlo jak krásně ty holé švestky vynikají proti bílé nebo šedé.Až když jsem neměla moc co fotit a začala se rozhlížet ty švestky protože tu je jich hodně mi padly do oka a začala jsem si jich všímat víc.

    OdpovědětVymazat
  20. [13]:Jo, to já ne . Háček už jsem neměla v ruce dobrých patnáct let , já na to mám přírodu!

    OdpovědětVymazat
  21. Zimu nesnáším, ale v tvém podání jí miluju.

    OdpovědětVymazat
  22. Pižlík2/3/13 16:35

    Tvoje fotky jsou všechny krásné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....