20 února 2013

Pan Bobeš a sníh...

To že je po dlouhé době venku Bobešovi nezhnusil ani šusťákový obleček
protože sníh byl mokrý a lepil by se mu na chlupy a kvůli bambulím by mi nechtěl za chvíli chodit. Sice se mu nejdřív moc nezamlouvalo že když se válí, není to úplně to pravé ořechové, ale za pár minut se smířil a lítal a hopsal ve sněhu jak blázen. A taky se při tom náležitě tvářil...Stejně jsme se bambulím nevyhnuli, měl je na packách a vypadal značně komicky. Od té doby co nám umžela jezevčička na následky bronchitidy způsobené právě takovými sněhovými bambulemina hrudince mám už strach a snažím se tomu co nejvíc předcházet. A tak jsem jen ve vaně rozpustila bambule na packách vlažnou sprchou a jinak byl Bobeš naprosto suchý...













21 komentářů:

  1. Bobeš se pořád směje. Je velice roztomilý. Našemu Rikinkovi vždycky osprchuji vlažnou vodou ty sněhové bobule a pak ho vytřu osuškou hezky až do sucha. Doufám, že nedělám něco špatně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta předposlední fotka je do-ko-na-lá...!! Takovéhle sněhové bambule jsem na pejskách ještě fakt neviděla. Skvělé jsou i ty momentky, kde cení zoubky Včetně té, kde se snaží oklepat.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherná série, nebýt těch fotek před tím, u té předposlední bych si byla jistá, že byl venku za trest.

    OdpovědětVymazat
  4. Bobeš si zimu krásně užívá. Pěkně se směje. Jen ty bambule kdyby nebyly.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mi došlo až teď u tebe, že ten obleček je i proti sněhovým bambulím. Goro by ho teda taky potřeboval...Bobeš je pěkně rozchechtanej

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Taky jsme to tak dělali, jenže jsme si nikdo neuvědomil že i když leží u topení tak má mokrý pelíšek. A na tom mokrým pelíšku ležela vždycky dost dlouho a jak to vychládalo tak nastydla....   

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: no jemu se dělaj vždycky. Ještě mu budu muset koupit kozačky a bude mít pokoj

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Jo užíval si to, užíval....

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: No právě, ten střih je skvělej že mu chrání srst až ke krku...

    OdpovědětVymazat
  10. No víš co,tolik bambulí. Ale ten řádí,psi mají vůbec sníh rádi.

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, ten si to užívá. parádní fotky. To je zvláštní, já jsem u Denyho takové bambulky neviděla. je bždycky umorousaný a mokrý. obleček by asi také nechtěl. Spíš by potřeboval botičky, když se u nás solí chodníky. Než se dostanem kousek ven, tak jsme zasolení.

    OdpovědětVymazat
  12. Bobeš má nádherné ponožky!

    OdpovědětVymazat
  13. Tedy, ty jeho zuby mě jednou zabijou   

    OdpovědětVymazat
  14. To byla nádherná vycházka...Ale teď už raději do teploučka a něco dobrého do bříška....   

    OdpovědětVymazat
  15. Pan Bobeš má pěkné botičky a doma se jistě přezouvá, Pěkně jsi ho vychovala.

    OdpovědětVymazat
  16. Psi a děti si dovedou sníh náramně užívat. Bobeš pěkně řádil, na osmé fotce vypadá, že se směje na celé kolo! ... jen ty sněhové bambule jsou pro pejsky hodně nepříjemné. Mamčin pudlík taky nosí oblečky do nepohody a taky ho po návratu z procházky ve sněhu vrazíme do vany a odbambulováváme vlažnou vodou.   

    OdpovědětVymazat
  17. Tedy pan Bobeš  je veliký fešák v tom oblečku a je vidět, že si náležitě umí užívat života...jenom po takový procházce se už jistě těší do vany, až mu voda rozpustí ty sněhový koule, co se mu dělají na pacičkách, ne?   

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: No právě že moc ne....s vodou ve vaně si moc nerozumí. Takhle v potoce to jo, ale vana nee. Vždycky je to boj před výstavou. Ostatně to jsi tu mohla vidět v tom článku před výstavou....

    OdpovědětVymazat
  19. [11]: Možná to je tím, že vestíci mají ty ozdoby tvrdší než dandíci, tak se to na ně tak nechytá. On má ty chlupy na packách, bocích a hlavě strukturou podobné spíš vlasům. Hodně jemným.

    OdpovědětVymazat
  20. Ta třetí fotka je naprosto super, Vendulko! A taky se mi líbí další série, a na jedné z nich mám dojem, že se Bobeš směje na celý kolo...

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Já bych řekla že se opravdu chechtal , protože letěl ke mně z dálky a užíval si to běhání a válení ve sněhu moc, moc....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....