21 února 2013

(Ne)pohodovky...


V tom sypajícím se sněhu ještě chvíli zůstaneme.
Výběr trasy nebyl sice zrovna ten nejlepší, ale potřebovala jsem si spíš už doplnit zásoby čerstvého vzduchu a čerstvých fotek a zjistit kde že se tu skrývají ty koníci a i ostatní zvířectvo o kterém jsem se dozvěděla že by tu mělo mít výběh. A navíc na tuto stranu vsi chodím opravdu jen málo a někomu to asi bude připadat divné, ale já tam přes to, že tu bydlíme už 22 let šla takto poprvé. Nenašla jsem sice výběh, ale navadí, až bude líp vydám se na průzkum znovu. Ale účel (obrázky a pohyb na čerstvém vzduchu) byl splněn. Navíc si užil i Bobeš takže vlastně všechno je tak jak mám být....

Že chvílemi foukalo oravdu hodně je vidět i na tom, že mi mizela tu a tam krajina....


Najdete na fotce vlak?


Že tu někde jsou koně naznačuje i zásoba sena


Vznik sněhových přesypů


Ovšem tenhle objev mi nesmírně zvedl náladu. TŘI keře plné kočiček! Kontrast s chumelenicí byl úžasný, leč nevyfotitelný. Tedy alespoň ne tím čím fotím, nebo to je tím jak ještě neumím fotit, nevím. Zkoušela jsem to ale ke koukání nebyla ani jedna fotka. Tak jsem si udělala dvě makra a dva snímky jen tak.





A zase na závěr jedna bříza, pro ty které je mají rádi...jen mi na objektiv trochu plácly vločky

20 komentářů:

  1. skutoččne podarené fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hurá, kočičky, neklamná předzvěst jara!

    OdpovědětVymazat
  3. Kočičky a sníh,určitě přijde brzy jaro. Bobeš musí být všude první koukám.

    OdpovědětVymazat
  4. První fotka se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Prima, jaro už se dere na povrch.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vlak je pod tím bílým proužkem ?

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Kdepak, podívej se pořádně :). Ten fialový snímek vznikl tak že jsem ten snímek dala automaticky upravit na světlo. Takhle to zfialovělo a to co vypadá jako rám je vlastně to co je mimo objektiv. Nevím jestli to chápeš....jinak se takle dají fotky upravit normálně, v Picase je na to efekt Lomo pro barevné nebo Holga pro černbílé. Imituje to umělohmotný foťák LOMO.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Tak kdybys četl někdy rady od odborníků v diskuzích na fotoblozích tak by ses dozvěděl že rámeček dotváří celkovou atmosféru fotky a zdůrazňuje jí.

    OdpovědětVymazat
  9. Dík za fotku brízy Jaro uz je ve startovacích dírách,ale stejne je mi sníh milejsí ted nez v dubnu o velikonocích(jako vloni)

    OdpovědětVymazat
  10. Prima snímky, Vendy, kočičky s chumelenicí nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  11. [7]:Aha, jenže já v Picase verze 3 ty efekty neumím najít.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za fotku břízy. Kočičky věstí jaro. Už aby tu bylo.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Jednoduché, v knihovně si klikni na libovolnou fotku a v levé záložce se ti objeví možnosti které se nabízejí. Nahoře máš záložky se symboly klíe, sluníčka, štětce, štětce se zeleným čtverečkem a štětce s modrým sluníčkem. Pod klíčem je oříznutí, vyrovnání, automatický kontrast, barva, písmo. Když klikneš na sluníčko máš tam zesvětlení, stíny, teplotu barev. Tady to je také buď automatické nebo plynulé. A pak máš už ty štětce a tak v prvním máš doostření, sépii, čb. V druhém právě Holga, Lomo,HDR, filmové plátno a ve třetím změkčení, vinětace (dá se udělat obdobný efekt jen z různými barvami) a pak rámečky. mám taky trojku, takže bys to takhle mněl najít.

    OdpovědětVymazat
  14. Kočičky!!! no hurá, už bude jarooo

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Jo, jo, celý tři keře!!!!!!   

    OdpovědětVymazat
  16. Není na kočičky ještě brzo? Opravdu tohle obdivuji. Umět fotit tak pěkně... to je dar

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: VendyW, vřelé díky. Štětce jsem vůbec nezkoumal a z toho všeho zatím použil jen vertikální vyrovnávání a po vzoru a informaci Babety pro usnadnění vkládání většího počtu fotek někdy využiju možnost udělat koláž.

    OdpovědětVymazat
  18. [13]: [17]:Google z Picasy nakonec udělá lepší program než Photoshop.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]:To by museli ještě dost přitlačit! Zlatej byl Picnik, ten byl jednoduchej a spousta věcí v něm bylo, jenže ho museli jako všechno co za něco stojí zrušit. Když jsem našla jakous takous náhradu v Picmonkey tak z něj teď před vánocemi dvě třetiny zpoplatnili. Naštěstí mi nechali základní opravy a úpravy takže můžu pokračovat v kouzlení, a když tak si najdu ještě další a dělám v nich....

    OdpovědětVymazat
  20. Podle Tvých krásných snímků kočiček je poznat, že jaro už přešlapuje za rohem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....